Юр'єва, П. Б. Пріоритетні напрями формування торговельної політики України [Текст] / П. Б. Юр`єва> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - № 12. - С. 40-46. - Бібліогр.: с. 46 Рубрики: Внутрішня торгівля Кл.слова (ненормовані): торгівля -- торговельна мережа -- внутрішній споживчий ринок -- торговельні відносини -- державне регулювання торгівлі -- торговельна політика Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лісіца, Вікторія. Омніканальні продажі: тенденції, проблеми та перспективи розвитку в українському ритейлі [Текст] / В. Лісіца> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 100-110 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 109-110 . - ISSN 2411-5215
Кл.слова (ненормовані): торговельна мережа -- offline-торгівля -- продаж товарів -- бренд Анотація: В статті розглянуто тенденції, проблеми та перспективи розвитку омніканальної торгівлі у світовому та українському ритейлі. Досліджено поняття моно-, мульти-та омніканальної торгівлі, акцентована увага на їхніх відмінностях. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Турчин, Люба. Особливості комплексу експортного маркетингу аграрних підприємств [Текст] / Люба Турчин> // Проблеми і перспективи економіки та управління : науковий журнал. - 2021. - № 3. - С. 132-138 : рис. - Бібліогр.: с. 138
Кл.слова (ненормовані): зовнішній ринок -- реклама -- торговельна мережа Анотація: У статті досліджено елементи комплексу експортного маркетингу та адаптовано їх для аграрних підприємств. Виокремлено фактори впливу на іноземних споживачів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |