Пата, О. Проект як реалізація особистісної орієнтації / О. Пата> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 31-35 : табл. - Немає в ОУНБ Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Кл.слова (ненормовані): метод проектів -- проектна діяльність учня -- традиційне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання Анотація: Розкрито особливості проектного методу навчання, його структруно-функціональна модель, особливості організації та проведення проектної роботи з учнями, основні принципи особистісно зорієнтованого навчання та відмінності від традиційного підходу. |
Мисан, В. Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація? [Текст] / В. Мисан> // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9/10. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12 Рубрики: Історія України--Підручники та посібники--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): українське підручникотворення -- традиційна школа -- традиційне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Баханов, К. Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов> // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 3-6 Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Кл.слова (ненормовані): дидактика -- педагогічна система -- традиційне навчання Анотація: В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1) |