Пата, О.
    Проект як реалізація особистісної орієнтації / О. Пата // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 7/8. - С. 31-35 : табл. - Немає в ОУНБ
Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія
Кл.слова (ненормовані):
метод проектів -- проектна діяльність учня -- традиційне навчання -- особистісно зорієнтоване навчання
Анотація: Розкрито особливості проектного методу навчання, його структруно-функціональна модель, особливості організації та проведення проектної роботи з учнями, основні принципи особистісно зорієнтованого навчання та відмінності від традиційного підходу.





    Мисан, В.
    Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація? [Текст] / В. Мисан // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9/10. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12
ББК 63.3(4УКР)
Рубрики: Історія України--Підручники та посібники--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
українське підручникотворення -- традиційна школа -- традиційне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Баханов, К.
    Яка система навчання вам більше імпонує? [] : методичний матеріал / К. Баханов // Історія в школах України. - 2008. - № 5. - С. 3-6
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- педагогічна система -- традиційне навчання
Анотація: В сучасній дидактиці "навчання" трактується як процес послідовної взаємодії вчителя і учнів, спрямований на засвоєння всіх компоненнтів змісту освіти. Саме цій темі присвячена стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВА (1)
Вільні: ВА (1)