Боднар, Н.
    Психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів [Текст] / Наталя Боднар // Початкова школа. - 2011. - № 7. - С. 25-29. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Психологія--Дитяча--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
письмо -- усне мовлення -- писемне мовлення -- навички письма -- графічна діяльність -- операції графічної діяльності -- труднощі під час письма
Анотація: У статті на основі аналізу психологічної літератури визначаються психолого-педагогічні аспекти формування навички письма молодших школярів, розкривається співвідношення усного й писемного мовлення, аналізуються складові операції графічної навички та розглядається специфіка її формування.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кочерга, О.
    Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- учні початкової школи -- навчання письма -- труднощі під час письма


Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН