Мархонос, С. М. Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента [Текст] / С. М. Мархонос, Н. П. Турло> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : табл. - Бібліогр.: с. 117 Рубрики: Туристичні агентства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова стратегія -- туристичний агент -- етапи побудови маркетингової стратегії -- туристичний продукт Дод.точки доступу: Турло, Н. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Прочан, А. О. Особливості маркетингу туристичних підприємств як складової сфери послуг в умовах трансформаційних перетворень [Текст] / А. О. Прочан> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 152-155. - Бібліогр.: с. 154 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Туризм--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): туристичний оператор -- туристичний агент -- ринкова сегментація -- виробники туристичих послуг Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Власов, Дмитро. Як подолати форс-мажор [в закордонній поїздці] [Текст] / Д. Власов> // Український туризм. - 2017. - № 4. - С. 62-64 : іл. Рубрики: Українські туристи--Поради мандрівникам Кл.слова (ненормовані): подорож на авто -- зниклі документи -- заощадимо на страхуванні -- інструкція для туристів -- українська консульська установа -- копії документів -- позаштатні ситуації -- агентська компанія -- туристичний агент -- скасовані авіарейси Анотація: На неприємності в закордонній подорожі не сподівається ніхто, але вони, на превеликий жаль, трапляються. Як діяти правильно, щоб мінімізувати втрати й наслідки, при цьому не погіршуючи ситуацію та уникаючи витрат? Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Гнедик, Євген. Суб’єкти лікувального туризму та їх господарсько-правова характеристика [Текст] / Євген Гнедик> // Підприємництво, господарство і право. - 2018. - № 1. - С. 45-49. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Медичний туризм--Суб'єкти--Господарсько-правова характеристика Кл.слова (ненормовані): туристичний оператор -- медичний заклад -- туристичний агент Анотація: У статті визначено коло суб’єктів лікувального туризму як одного з видів медичного туризму, а також надана їх господарсько-правова характеристика. Основними суб’єктами цієї діяльності визначені туристичні оператори та медичні заклади, які мають відповідний дозвіл на здійснення медичної практики. Обґрунтована необхідність акредитації іноземних медичних закладів, що можуть бути включені у формування туристичного продукту з лікувального туризму. Доведено, що специфіка формування туристичного продукту з лікувального туризму виключає можливість участі туристичного агенту в його реалізації. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |