Мисан, В. Шкільний підручник історії: що домінує - традиція чи інновація? [Текст] / В. Мисан> // Історія України (Шкільний світ). - 2012. - № 9/10. - С. 7-12. - Бібліогр.: с. 12 Рубрики: Історія України--Підручники та посібники--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): українське підручникотворення -- традиційна школа -- традиційне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пархоменко, Наталія. Вчимося обирати шкільний підручник [Текст] / Наталія Пархоменко> // Початкова школа. - 2020. - № 2. - С. 3-9. Рубрики: Педагогіка--Початкова школа--Підручники Кл.слова (ненормовані): шкільні підручники -- Нова українська школа -- навчально-методичне забезпечення -- українське підручникотворення -- інтегровані підручники -- критерії оцінювання підручників -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про вибір якісного шкільного підручника для Нової української школи, що сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу. Представлено інструктивно-методичні матеріали для проведення експертами експертиз електронних версій підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |