Дончук, Т. Моделювання ефективного уроку / Т. Дончук, Л. Сидорова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 6. - С. 58-61. - немає в фонді ОУНБ Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): майстер-клас -- типи уроку -- урок засвоєння нових знань -- урок формування вмінь і навичок -- урок застосування знань, умінь і навичок -- урок узагальнення й систематизації знань -- урок контролю й корекції знань, умінь і навичок -- комбінований урок -- мотивація навчальної діяльності -- Л. Українка Анотація: Питання моделювання ефективного уроку є надзвичайно актуальним для сучасних педагогів, які працюють в умовах особиствсно зорієнтованого підходу й запроваджують інноваційні технології. В статті висвітлено особливості моделювання уроку з метою досягти ефективності й результативності у навчальній діяльності. Представлено конспект такого уроку на тему "Я душу дав тобі? А тіло збавив!" (Проблема кохання та зради у драмі-феєрії Л. Українки "Лісова пісня") Дод.точки доступу: Сидорова, Л. |
Шевчук, О. Використання українських міфічних персонажів на уроках з курсу "Я і Україна", 1 клас [Текст] / Олександра Шевчук> // Початкова школа. - 2011. - № 5. - С. 36-40. Рубрики: Природознавство--"Я і Україна"--Урок--1 клас Кл.слова (ненормовані): органи чуття -- урок засвоєння нових знань -- казка Анотація: Описується методика використання української міфології на уроках з курсу "Я і Україна". Наведено розробку уроку за темою : "Органи чуття. Нюх, смак, дотик, слух, зір". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чумак, Тетяна. "Вже почалось, мабуть, майбутнє." : читацька конференція за творчістю Ліни Костенко / Т. Чумак> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 7. - С. 10-20. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Уроки--Інноваційний урок з літератури--Читацька конференція--План та перебіг уроку Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- урок засвоєння нових знань Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Соснова, Валентина. Імпресіонізм у літературі та художній культурі : на прикладі творчості Михайла Коцюбинського, Альфреда Сіслея, Клода Моне / В. Соснова, Я. Самохвалова> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2011. - № 12. - С. 6-11 : табл. Рубрики: Інтегровані уроки--Урок-враження--Урок-дослідження--Українська література та художня література Кл.слова (ненормовані): методика викладання -- урок засвоєння нових знань -- вдосконалення мовленнєвих компетентностей -- Клод Моне Анотація: У статті проаналізовано можливість використання засобів імпресіонізму в українській літературі та світовій художній культурі на прикладів творчості митців-імпресіоністів. Дод.точки доступу: Самохвалова, Яна; Коцюбинський, Михайло Михайлович (український письменник, громадський діяч, голова “Просвіти” в Чернігові ; 1864-1913) \про нього\; Сіслей, Альфред \про нього\; Моне, Клод Оскар (французський живописець, один із засновників імпресіонізму ; 1840-1926) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Смерчинська, Тетяна. Йоанна Ягелло. "Кава з кардамоном" [Текст] : система уроків, 10 клас / Тетяна Смерчинська> // Всесвітня література в сучасній школі. - 2019. - № 5. - С. 29-33 Рубрики: Зарубіжна література--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Польська література--Письменники Кл.слова (ненормовані): урок засвоєння нових знань -- Ягелло Й. -- Кава з кардамоном, роман Дод.точки доступу: Ягелло, Йоанна (польська письменниця ; 1974) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Голик, Олена. Фрески про любов, або Велика драма війни. О. Гончар. "Модри Камень" : [урок] [Текст] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 10. - С. 31-34. Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості О. Гончара -- урок засвоєння нових знань Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - розкрити ідейно-художній зміст новели О. Гончара "Модри Камень"; розвивати критичне мислення; удосконалювати навички аналізу художнього твору; виховувати прагнення зберегти свої найкращі почуття та високі моральні принципи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шостак, Марія. Урок навчання грамоти у 1 класі (Післябукварний період. За букварем Катерини Пономарьової) [Текст] / Марія Шостак> // Початкова школа. - 2019. - № 11. - С. 9-11. Рубрики: Українська мова--Урок навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): урок засвоєння нових знань -- вправи для розвитку навичок читання Анотація: Подано розробку уроку навчання грамоти за темою "Читаю і розповідаю. Вправи для розвитку навичок читання. С. Шаповалов "Їду, їду на коні.", В. Шкляр "Маленька мураха". Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Списування речення, поданого друкованим шрифтом". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голик, Олена. Світле вітання життю. Творчість Євгена Плужника : [урок], 11 клас [Текст] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2019. - № 11. - С. 38-41. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Українська література--Урок--11 клас Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості Є. Плужника -- урок засвоєння нових знань Анотація: Подано розробку уроку, мета якого - зацікавити оригінальною творчістю поета Є. Плужника; розкрити високу художню культуру, багату образність, символічність ліричного слова; розвивати аналітичні навички та вміння; навчити зіставляти твори різних авторів; виховувати усвідомлення зовнішнього спокою, урівноваженості, повагу та любов до поетичного мистецтва. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Голик, Олена. Юрій Яновський "Майстер корабля": роман-містифікація, динамічний, модерний сюжет, умовність фабули, зміщення часопростору : [урок] [Текст] / Олена Голик> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 3. - С. 50-53 Рубрики: Українська література--Урок Кл.слова (ненормовані): вивчення творчості Ю. Яновського -- урок засвоєння нових знань -- стиль твору Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |