Кочерга, О.
    Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37
Рубрики: Дитяча психологія--Навчання
Кл.слова (ненормовані):
першокласники -- учні початкової школи -- навчання письма -- труднощі під час письма


Дод.точки доступу:
Назарова, Людмила
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН




    Мартиненко, С.
    Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Польщі [Текст] / Світлана Мартиненко // Початкова школа. - 2016. - № 3. - С. 52-54. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Польща
Кл.слова (ненормовані):
система оцінювання в Польщі -- моделі оцінювання -- учні початкової школи -- описова оцінка


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Зарудня, О.
    Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Ольга Зарудня // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви.
Рубрики: Педагогіка--Вчитель
   Педагогіка--Початкове навчання

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність вчителя -- вчитель початкової школи -- учні початкової школи -- моніторингове дослідження
Анотація: У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя початкової школи, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1)
Вільні: ВА (1), ВДГН (1)





    Цимбалару, А.
    Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів: методичний коментар [Текст] / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 12-15.
Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань
Кл.слова (ненормовані):
учні початкової школи -- зміни орієнтовних вимог до оцінювання -- оцінювання в початковій школі -- контроль знань з навчальних предметів
Анотація: Окреслено ключові зміни орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Прокоментовано зміни щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих навчальних предметів.


Дод.точки доступу:
Пархоменко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Лагола, І.
    Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка [Текст] / Ірина Лагола // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 18-22. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Українська мова--Початкового навчання--Літературне читання
   Дитяча література--Андрусяк І. М.

Кл.слова (ненормовані):
аналіз тексту -- твори І. Андрусяка -- учні початкової школи -- робота над твором
Анотація: На думку авторів, запропонований підхід до структурно-смислового аналізу художніх текстів, сприятиме фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи, формуванню їхніх професійних умінь і навичок. На прикладі цього підходу розглянуто творчість українського дитячого письменника Івана Андрусяка, який увійшов до оновленої програми з літературного читання.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)





    Паршикова, О. О.
    Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови [Текст] / О. О. Паршикова // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 3-8
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна комунікативна компетентність -- природовідповідний комунікативно- ігровий метод -- учні початкової школи
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність, окреслено цілі і завдання, визначено особливості формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в природовідповідному комунікативно-ігровому навчанні іноземної мови на виокремлених першому (адаптаційному) та другому (реорганізаційному) етапах навчання. Описано комунікативно-ігрові прийоми, які доцільно застосовувати на кожному з етапів навчання іноземної мови з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів, продемонстровано методику їх застосування на прикладах з підручників німецької мови для початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Паршикова, Олена Олексіївна.
    Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42
Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа
Кл.слова (ненормовані):
прийоми театральної педагогіки -- учні початкової школи -- елементарне німецькомовне спілкування
Анотація: У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як "чути і діяти", "магічне дзеркало", "перевтілення", "калейдоскоп", "скульптури", пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлувань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання.


Дод.точки доступу:
Паустовська, Маріанна Володимирівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Богданець-Білоскаленко, Наталія.
    Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання
   Польська мова--Україна

   Іноземні мови--Навчання--Початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
риторичні вміння -- учні початкової школи -- навчання польської мови -- принцип наступності й перспективності


Дод.точки доступу:
Ранюк, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)