Кочерга, О. Як навчання письма впливає на психічне здоров'я учнів початкової школи [Текст] / Олександр Кочерга, Людмила Назарова> // Початкова школа. - 2016. - № 2. - С. 33-37 Рубрики: Дитяча психологія--Навчання Кл.слова (ненормовані): першокласники -- учні початкової школи -- навчання письма -- труднощі під час письма Дод.точки доступу: Назарова, Людмила Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |
Мартиненко, С. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи в Польщі [Текст] / Світлана Мартиненко> // Початкова школа. - 2016. - № 3. - С. 52-54. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Освіта--Загальноосвітня школа в зарубіжних країнах--Польща Кл.слова (ненормовані): система оцінювання в Польщі -- моделі оцінювання -- учні початкової школи -- описова оцінка Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Зарудня, О. Складові моніторингу професійної діяльності вчителя початкової школи [Текст] / Ольга Зарудня> // Початкова школа. - 2016. - № 10. - С. 42-45. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Педагогіка--Вчитель Педагогіка--Початкове навчання Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність вчителя -- вчитель початкової школи -- учні початкової школи -- моніторингове дослідження Анотація: У статті охарактеризовано основні складові професійної діяльності вчителя початкової школи, які слід враховувати при організації та проведенні моніторингового дослідження його фахової діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Цимбалару, А. Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів: методичний коментар [Текст] / Анжеліка Цимбалару, Наталія Пархоменко> // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 12-15. Рубрики: Педагогіка--Перевірка і оцінка знань Кл.слова (ненормовані): учні початкової школи -- зміни орієнтовних вимог до оцінювання -- оцінювання в початковій школі -- контроль знань з навчальних предметів Анотація: Окреслено ключові зміни орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Прокоментовано зміни щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів з окремих навчальних предметів. Дод.точки доступу: Пархоменко, Наталія Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Лагола, І. Формування в учнів навичок структурно-смислового аналізу художнього тексту на прикладі творів І. Андрусяка [Текст] / Ірина Лагола> // Початкова школа. - 2017. - № 12. - С. 18-22. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська мова--Початкового навчання--Літературне читання Дитяча література--Андрусяк І. М. Кл.слова (ненормовані): аналіз тексту -- твори І. Андрусяка -- учні початкової школи -- робота над твором Анотація: На думку авторів, запропонований підхід до структурно-смислового аналізу художніх текстів, сприятиме фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи, формуванню їхніх професійних умінь і навичок. На прикладі цього підходу розглянуто творчість українського дитячого письменника Івана Андрусяка, який увійшов до оновленої програми з літературного читання. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Паршикова, О. О. Формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в процесі навчання німецької мови [Текст] / О. О. Паршикова> // Іноземні мови. - 2018. - № 1. - С. 3-8 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): міжкультурна комунікативна компетентність -- природовідповідний комунікативно- ігровий метод -- учні початкової школи Анотація: У статті обгрунтовано доцільність, окреслено цілі і завдання, визначено особливості формування основ міжкультурної комунікативної компетентності в учнів початкової школи в природовідповідному комунікативно-ігровому навчанні іноземної мови на виокремлених першому (адаптаційному) та другому (реорганізаційному) етапах навчання. Описано комунікативно-ігрові прийоми, які доцільно застосовувати на кожному з етапів навчання іноземної мови з урахуванням вікових особливостей та можливостей учнів, продемонстровано методику їх застосування на прикладах з підручників німецької мови для початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Паршикова, Олена Олексіївна. Застосування прийомів театральної педагогіки у навчанні елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська> // Іноземні мови. - 2020. - № 2. - С. 36-42 Рубрики: Німецька мова--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): прийоми театральної педагогіки -- учні початкової школи -- елементарне німецькомовне спілкування Анотація: У статті обґрунтовано доцільність застосування прийомів театральної педагогіки у процесі навчання елементарного німецькомовного спілкування учнів початкової школи та необхідність спеціальної підготовки студентів / учителів до використання таких прийомів у навчанні іноземної мови. Визначено та охарактеризовано чотири типи елементарного іншомовного спілкування (квазі-, прото-, пара- та метакомунікація) у динаміці формування елементарної іншомовної компетентності учнів початкової школи на рівнях А1.1 та А1.2. Встановлено, що основним способом засвоєння іноземної мови на першому рівні формування елементарної іншомовної компетентності А1.1 є наслідування, що обумовлює переважно рецептивне та імітативне навчання усного німецькомовного спілкування на основі механізмів сприйняття, розуміння і відтворення іншомовних мовленнєвих одиниць без змін та з незначними змінами. Відібрано оптимальні прийоми театральної педагогіки для реалізації визначених механізмів засвоєння іноземної мови учнями початкової школи у межах перших двох типів елементарного іншомовного спілкування (квазі- та протоспілкування), зокрема такі, як "чути і діяти", "магічне дзеркало", "перевтілення", "калейдоскоп", "скульптури", пальчикові ігри-драматизації, ляльковий театр, казкові ігри. Виділено чотири групи прийомів театральної педагогіки відповідно до визначених мовленнєвих дій, а саме для формування в учнів умінь: сприйняття і розуміння німецькомовних мовленнєвих одиниць; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування без змін; відтворення німецькомовних мовленнєвих зразків на основі наслідування з незначними змінами; конструювання коротких німецькомовних висловлувань на основі аналогії. Продемонстровано методику застосування відібраних прийомів на прикладах з підручників німецької мови та з досвіду викладання. Дод.точки доступу: Паустовська, Маріанна Володимирівна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Богданець-Білоскаленко, Наталія. Формування риторичних умінь учнів початкових класів шкіл з польською мовою навчання на засадах наступності й перспективності [Текст] / Наталія Богданець-Білоскаленко> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - № 4. - С. 3-5. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Іноземні мови--Методика викладання Польська мова--Україна Іноземні мови--Навчання--Початкова школа Кл.слова (ненормовані): риторичні вміння -- учні початкової школи -- навчання польської мови -- принцип наступності й перспективності Дод.точки доступу: Ранюк, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |