Лісова, О. Інноваційні підходи до розбудови виховної системи Авторської школи М. П. Гузика - Школи духовності, інтелекту, здоров'я і радості [Текст] / Ольга Лісова> // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 18-26 Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Україна Кл.слова (ненормовані): духовне виховання -- концептуальні засади розвитку -- оздоровчі методики -- формування творчої особистості Анотація: Педагогічний колектив школи впроваджує в практику виховної роботи нові підходи, спрямовані на створення системи виховання на основі християнської гуманізації життя школи. В основу системного підходу до здійснення виховного процесу в школі покладено диференційований підхід, враховано вікові особливості дітей, розвиток їх природного таланту, його основні ключові компетентності. Основними завданнями виховного процесу в Авторській школі є: допомогти становленню людини, створити умови для постійної праці душі, яка є осмисленням себе, своєї сім'ї, свого народу, держави, людства. Дод.точки доступу: Гузик, Микола Петрович (народний вчитель України, директор Авторської школи ; 1941) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Жарська, В. Використання казки на уроках англійської мови як засобу розвитку творчих здібностей учнів та підвищення ефективності навчального процесу [Текст] / В. Жарська> // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 31-35. - Текст укр., англ. - Библиогр.: с. 36 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): формування творчої особистості -- активізація творчого потенціалу -- самовираження дитини Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Мороз, П. Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз> // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи Методика викладання історії в школі Кл.слова (ненормовані): розвиток освіти -- формування творчої особистості -- особистісно орієнтоване навчання Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим. Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |