Лісова, О.
    Інноваційні підходи до розбудови виховної системи Авторської школи М. П. Гузика - Школи духовності, інтелекту, здоров'я і радості [Текст] / Ольга Лісова // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2012. - № 3. - С. 18-26
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- концептуальні засади розвитку -- оздоровчі методики -- формування творчої особистості
Анотація: Педагогічний колектив школи впроваджує в практику виховної роботи нові підходи, спрямовані на створення системи виховання на основі християнської гуманізації життя школи. В основу системного підходу до здійснення виховного процесу в школі покладено диференційований підхід, враховано вікові особливості дітей, розвиток їх природного таланту, його основні ключові компетентності. Основними завданнями виховного процесу в Авторській школі є: допомогти становленню людини, створити умови для постійної праці душі, яка є осмисленням себе, своєї сім'ї, свого народу, держави, людства.


Дод.точки доступу:
Гузик, Микола Петрович (народний вчитель України, директор Авторської школи ; 1941) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Жарська, В.
    Використання казки на уроках англійської мови як засобу розвитку творчих здібностей учнів та підвищення ефективності навчального процесу [Текст] / В. Жарська // Іноземні мови в сучасній школі. - 2013. - N 5. - С. 31-35. - Текст укр., англ. - Библиогр.: с. 36
Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
формування творчої особистості -- активізація творчого потенціалу -- самовираження дитини


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Мороз, П.
    Теоретичні засади розвитку вмінь бачити проблеми на уроках історії [Текст] : методичний матеріал / П. Мороз // Історія в школах України. - 2008. - № 9 . - С. 11-15. - бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Суспільствознавча освіта--Зміст, форми, методи
   Методика викладання історії в школі

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- формування творчої особистості -- особистісно орієнтоване навчання
Анотація: Стаття розглядає проблему пошуку нового в теорії і практиці сучасного етапу розвитку освіти в Україні. А саме необхідність переходу від репродуктивного навчання до ефективного. Що можливе за умови, якщо учень у процесі навчальної діяльності і життєвої практики використовує знання, здобуті ним самим.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)