Халак, Олесандра. Визначення густини речовини методом шкільного експерименту. 7-й клас [Текст] / О. Халак> // Фізика (Шкільний світ). - 2015. - № 19. - С. 9-14 : рис. - Бібліогр.: с. 14 Рубрики: Фізика--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): фізичний експеримент -- густина твердого тіла Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дмитрієва, Оксана. Виштовхувальна сила. 7-й клас [Текст] / О. Дмитрієва> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 2. - С. 10-16 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 16 Рубрики: Фізика--Історія--Дослідження--Урок 7 -й клас Кл.слова (ненормовані): учнівський проект -- архімедова сила -- фізичний експеримент Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Майліс, В'ячеслав. Лабораторні роботи з фізики [Текст] : 9-й клас / В. Майліс> // Фізика (Шкільний світ). - 2017. - № 8. - С. 17-25 : рис. Рубрики: Фізика--Вивчення в школі--Лабораторні роботи Кл.слова (ненормовані): логічне мислення -- фізичний експеримент -- техніка безпеки Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Карнаух, Олена. Практичне застосування передусім! Компетентнісні задачі для 8-го класу [Текст] / Олена Карнаух> // Інформатика (Шкільний світ). - 2019. - № 8. - С. 43-51 : рис. - Бібліогр.: с. 51. - Дод. Рубрики: Інформатика--Дидактика--Задачі--Уроки 8-й клас Кл.слова (ненормовані): соціалізація -- технологічні ситуації -- фізичний експеримент -- форматування Анотація: Усі люди потребують певних навичок, щоб успішно керувати власним життям, будувати стосунки з іншими, виконувати роботу. А для цього потрібно фокусувати увагу на певних задачах чи проблемах, планувати діяльність для досягнення цілей, адаптуватися до змін. Саме такі життєві задачі, що формують осмислене застосування знань та вмінь, презентовано в цій статті. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |