Рюмик, С.
    Облачный сервис и Arduino [Текст] / Сергей Рюмик // Радіоаматор. - 2014. - № 2. - С. 39-43 : рис.
Рубрики: Телекомунікації
Кл.слова (ненормовані):
сервери -- хмарний сервіс -- віртуальні сховища
Анотація: В статье автор предлагает подружить с Интернетом микроконтроллерный модуль Arduino, причем даже без покупки отдельного Ethernet-шилда.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Дзіман, Ганна Михайлівна.
    Модель організації навчального процесу для формування у майбутніх офіцерів з інформаційних технологій англомовної компетентності в академічному письмі з використанням хмарного сервісу Google Classroom [Текст] / Г. М. Дзіман // Іноземні мови. - 2020. - № 1. - С. 32-36 . - ISSN 1817-8510
Рубрики: Вища освіта--Англійська мова--Викладання
Кл.слова (ненормовані):
академічне письмо -- англомовна компетентність в академічному письмі -- хмарний сервіс
Анотація: У статті охарактеризовано модель організації навчального процесу для формування у майбутніх офіцерів з інформаційних технологій англомовної компетентності в академічному письмі. Визначено кількість часу для формування у майбутніх офіцерів з інформаційних технологій англомовної компетенції в академічному письмі, зокрема наведено розподіл годин згідно з навчальним планом дисципліни "Іноземна мова професійного спрямування". Перелічено критерії, враховані під час розробки моделі формування англомовної компетентності в академічному письмі. Представлено змістові модулі та теми навчальної дисципліни, загальна кількість годин, відведених як для аудиторної, так і для самостійної роботи, а також кількість годин, відведених саме для формування англомовної компетентності в академічному письмі та завдання до них. Подано список сервісів Google, що успішно інтегруються із хмарним сервісом Google Classroom та доповнюють його можливості. Визначено функції таких сервісів Google, як Google Docs, Google Drive та Google Forms. У статті також наведено приклади інтерфейсів зазначених сервісів Google. Зокрема, приклад відображення панелі завдань у особистому кабінеті курсанта, приклад тестового завдання з інтеграцією в Google Form, можливість коментування на базі Googlr Docs. Google Form дозволяє урізноманітнити завдання та застосовувати індивідуальний підхід за рахунок персоналізації завдань. Перевагою Google Classroom є наявність мобільного додатка, який підтримує ті самі функції, що доступні під час використання сайту. Google Docs активно застосовується для групової роботи над тексом. Можливість коментування дозволяє залучати курсантів не тільки до процесу написання, але й коментування, редагування та коригування. Таким чином, кожен курсант долучається до роботи над текстом у різних ролях.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Пилипчук, Ірина.
    Google-диск: лайфгаки [Текст] : як організувати дистанційне навчання для школярів? / Ірина Пилипчук // Інформатика (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12 (листоп.- груд.). - С. 76-97 : рис.
Рубрики: Дистанційне навчання--Загальноосвітні школи
Кл.слова (ненормовані):
електронна пошта -- вебсайт -- платформа Viber -- хмарний сервіс
Анотація: Вчитель-практик ділиться досвідом зі своїми колегами щодо організації дистанційного навчання школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)