Подмазко, А. формування партнерської взаємодії школи та сім'ї [Текст] / А. Подмазко> // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16 Рубрики: Робота з батьками--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): опис проекту -- виховання дітей в сім'ї -- цільова аудиторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Максимов, Роман. Секрети просування нових продуктів [Текст] / Р. Максимов> // Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41 Рубрики: Маркетинг--Підприємництво Кл.слова (ненормовані): цільова аудиторія -- конкурентні переваги -- комунікація -- картки клієнта -- соціальні мережі -- програма лояльності Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69 Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки Кл.слова (ненормовані): державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування Дод.точки доступу: Пазюк, В. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кондратюк, Д. М. Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк> // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40 Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів Кл.слова (ненормовані): споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |