Подмазко, А.
    формування партнерської взаємодії школи та сім'ї [Текст] / А. Подмазко // Завуч (Шкільний світ). - 2011. - № 32 (листопад). - С. 14-16
Рубрики: Робота з батьками--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
опис проекту -- виховання дітей в сім'ї -- цільова аудиторія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Максимов, Роман.
    Секрети просування нових продуктів [Текст] / Р. Максимов // Приватний підприємець. - 2015. - № 15. - С. 40-41
Рубрики: Маркетинг--Підприємництво
Кл.слова (ненормовані):
цільова аудиторія -- конкурентні переваги -- комунікація -- картки клієнта -- соціальні мережі -- програма лояльності


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Ільчук, В. П.
    Роль реклами у формуванні винного бренда [Текст] / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 2. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр.: с. 69
Рубрики: Вина--Реклама--Торгові марки
Кл.слова (ненормовані):
державне регулювання реклами -- інструмент -- види -- функції -- цільова аудиторія -- ефективність реклами -- стратегія рекламування


Дод.точки доступу:
Пазюк, В. Л.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Кондратюк, Д. М.
    Розробка бренд-платформи [Текст] / Д. М. Кондратюк // Вісник. - 2016. - № 1. - С. 37-40 : рис. - Бібліогр.: с. 40
Рубрики: Маркетинг--Бренд товарів
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- європейські ринки -- цільова аудиторія -- реклама


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)