Супричов, Олексій Форми й методи роботи вчителя на факультативних заняттях з географії [Текст] / Олексій Супричов> // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 5. - С. 38-41. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Географія--Методика--Факультатив Кл.слова (ненормовані): шкільна географія -- наукові поняття -- факультатив -- групи факультативів -- дослідницька діяльність Анотація: Про проблему наукового обгрунтування форм і методів навчання, які застосовуються вчителем на факультативних заняттях. Подано грунтовний аналіз методів навчання, що використовуються на конкретному факультативі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Супричов, Олексій До питання формування географічних понять у школярів у курсі "Країнознавство" [Текст] / Олексій Супричов> // Географія та основи економіки в школі. - 2011. - № 7/8. - С. 36-37. - Бібліогр.: 12 назв. Рубрики: Країнознавство--Методика Кл.слова (ненормовані): наукові поняття -- географічні поняття -- системність -- регіональний компонент -- шкільна географія Анотація: Про проблему наукового обгрунтування процесу формування наукових географічних країнознавчих понять у школярів. Пропонується реалізація процесу через розкриття основних географічних закономірностей та філософське бачення пізнання світу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нехомяж, О. С. Країнознавча компетенція в змісті географічної освіти [Текст] / О. С. Нехомяж> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 34-37. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Географія--Країнознавство Кл.слова (ненормовані): шкільна географія -- основна школа -- учні основної школи -- країнознавча компетенція -- зміст освіти Анотація: У статті розглядається проблема наукового обгрунтування країнознавчої компетенції. Дається аналіз наукового поняття "країнознавча компетенція" та розкривається процес формування країнознавчої компетенції в учнів основної школи під час вивчення географії. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Уварова, Г. Ш. Зміст шкільної географічної освіти: тенденції та перспективи розвитку [Текст] / Г. Ш. Уварова> // Географія та економіка в сучасній школі. - 2013. - № 10. - С. 2-4 Рубрики: Географія--Зміст освіти Кл.слова (ненормовані): географія -- шкільна географія -- зміст освіти -- учні -- тест з географії -- результати тестування Анотація: У статті йдеться про одну з центральних, комплексних науково-методичних проблем - зміст шкільної освіти, зокрема географії. Саме з зі змістом освіти пов'язують стратегію розвитку школи, вищого навчального закладу, держави, суспільства. Зміст освіти виступає провідним чинником, який за певних умов формує у школярів загальну і функціональну грамотність, впливає на їхній навчальний та життєвий досвід. Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН |