Мисан, Віктор. Полікультурність у змісті шкільної історії: вимога чи забаганка науковців? / В. Мисан> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 23-26. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Історична освіта в школі--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): шкільна історія -- принципи змісту шкільної історії -- полікультурність Анотація: У статті аналізується проблема формування змісту шкільного курсу історії, звертається увага на принципи конструювання змісту навчального матеріалу, обгрунтовується один із способів реалізації принципу полікультурності. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Марченко, Наталя. Галина Малик – дитяча письменниця інформаційної доби [Текст] / Наталя Марченко> // Дивослово (Українська мова й література в навчальних закладах). - 2016. - № 10. - С. 55-62. - Бібліогр. 18 назв Рубрики: Письменники українські--Малик Г. М.--Творчість Кл.слова (ненормовані): книжка-картинка -- інтерактивна книжка для іPad -- книжка-іграшка для розмалювання з ігровим завданням -- комікс для дітей -- страшилка -- трагедійний жарт -- шкільна історія -- повість-казка -- підліткова антиутопія Анотація: Проаналізовано творчий доробок відомої сучасної української дитячої письменниці Галини Малик. Відзначено новаторство у формі та змісті її творів, актуальність і соціальну значущість проблематики, сміливість ідейно-тематичних шукань. Широко досліджено казкові повісті та підліткові антиутопії, введені до шкільних програм. Дод.точки доступу: Малик, Галина Миколаївна (українська письменниця, перекладач, член Національної спілки письменників України ; р.н. 1951) \про неї\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |