Оляніна, Олена. Урок - судове засідання. Геометрія [Текст] : 7-й клас / О. Оляніна> // Математика (Шкільний світ). - 2017. - № 20. - С. 9-13 : рис. - Бібліогр.: с. 13 Рубрики: Геометрія--Рольові ігри--Урок 7-й клас Кл.слова (ненормовані): захисна справа -- судові рішення -- ігрова технологія Анотація: Урок-рольову гру "Судове засідання" доцільно проводити під час повторення й закріплення вивченого матеріалу з окремо взятої теми. Оптимально можливості рольової гри використовуються під час вивчення геометрії, оскільки розв'язування геометричних задач вимагає чіткого обгрунтування кожного кроку розв'язання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Журило, Ірина. 6 технологій. Стратегія компетентнісного підходу [Текст] / Ірина Журило> // Зарубіжна література (Шкільний світ). - 2018. - № 7. - С. 30-61 : іл. Рубрики: Викладання зарубіжної літератури--Інновації--Досвід роботи вчителя Загальноосвітні навчальні заклади--Викладання зарубіжної літератури--Освітні технології Компетентнісне навчання--Зарубіжна література--Інтерактивне навчання Черкаси, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): інтерактивна технологія -- технологія зустрічних зусиль -- технологія проблемного навчання -- проектно-діяльнісна технологія -- технологія розвитку критичного мислення -- метод "спрямоване читання й міркування" -- ігрова технологія Анотація: Вибір педагогом освітньої технології - це завжди вибір стратегії, пріоритетів, системи взаємодії, тактик навчання та стилю роботи вчителя з учнями. Стаття містить теоретичні та практичні матеріали для організації компетентнісного уроку зарубіжної літератури, зокрема застосування сучасних педагогічних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лазорко, Марія. Квест-технології як форма реалізації ключових компетентностей учнів [Текст] / Марія Лазорко> // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика навчання--Біологія Кл.слова (ненормовані): інновація -- технологія -- метод -- квест -- ігрова технологія Анотація: У статті розкрито використання інноваційної квест-технології у навчально-виховному процесі. Квест розглядається як інтелектуально-динамічна гра, суть якої полягає у проходжені вказаного маршруту за умови виконання спеціально підготовлених завдань. В його основі лежить інтелектуальне змагання з елементами рольової гри. Описано види, структуру, етапи підготовки, послідовність проходження етапів квесту. Звертається увага на переваги квестів у навчально-виховному процесі та їх значення. Упровадження квест-технології в освітній простір сприяє підвищенню якості навчання, зацікавленості учнів до вивчення предметів, розвитку ключових компетентностей у контексті НУШ. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |