Квахненко, Катерина.
    Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст] / К. Квахненко, І. Златова // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 3. - С. 32-38 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 38
Рубрики: Маркетинг--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
бізнес -- ігрові стратегії -- ігрові прийоми -- ендорфіни -- дофамін -- методика -- технології гейміфікації -- споживачі
Анотація: У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Представлені результати досліджень з експеримету проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.


Дод.точки доступу:
Златова, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)