88 Щ 64 Щербина, В. Дитячі і підліткові кризи [Текст] / В. Щербина> // Психолог (Шкільний світ). - 2010. - N 17. - С. 6-8. Рубрики: Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): особистість Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 Т 19 Тарапушенко, Т. Виховуємо особистість [Текст] / Т. Тарапушенко> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2009. - N 12. - С. 19-21 Рубрики: Особистість--Виховання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
74 В 19 Васильков, В. А. Управление процесом формирования здоровьесберигающей образовательной и соцыальной среды [Текст] / В. А. Васильков> // Воспитание школьников. - 2010. - N 6. - С. 15 - 20. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Освіта--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): освіта -- формування -- ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мартинець, Л. А. Проектна діяльність у професійному становленні старшокласників. Програма факультативного курсу / Л.А. Мартинець> // Виховна робота в школі. - 2010. - № 3. - С. 2-21. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 5. - С. 41-55. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 6. - С. 42-54. ; Виховна робота в школі. - 2010. - № 8. - С. 36-55 ; Виховна робота в школі. - 2011. - № 2. - С. 41-55. - Зміст: Перший рік навчання - 10 клас. Навчально-тематичний план та зміст програми за темами ; Другий рік навчання - 11 клас. Навчально-тематичний план і зміст програми за темами ; Рекомендована література ; Тематика проектів ; Питання до заліку ; Тема 1. Вступ до предмета. Цілі й завдання курсу ; Тема 2. Понятійний апарат проектної діяльності ; Тема 3. Специфіка проектної діяльності ; Тема 4. Класифікація проектів ; Тема 5. Методи проектування ; Тема 6. Учнівська платформа "Методи проектів у моєму житті" ; Тема 7. Критерії ефективного проектування ; Тема 8. Рольова гра "Створити проект, щоб бути успішним" ; Тема 9. Презентація "Азбука проектної діяльності" ; Тема 10. Дебати "Проект і програма: схожість або відмінність" ; Тема 11. Дебати "Технологія проектування: індивідуальність чи колективізм?" ; Тема 13. Урок-обговорення "Мої пропозиції щодо планування проекту" ; Тема 17. Оцінювання проектної діяльності ; Тема 18. Практична робота. Складання протоколів самооцінки, оцінювання презентацій проектів. Рейтинг за підсумками роботи ; Тема 19. Результати проектної діяльності як творчої співпраці ; Тема 20. Круглий стіл ""Сходинки" до проектної діяльності" ; Тема 21. Практична робота. Вибір теми і постановки мети в різних видах проекту. Цілі й завдання діяльності команди на етапах роботи ; Тема 22. Учнівська платформа "Що для мене значить робота над проектом?" ; Тема 23. Лідер і функціональна діяльність управління проектами ; Тема 24. Проект і лідерство. Стилі керівництва : семінар Рубрики: Педтехнології--Проектна технологія Профільне навчання--Програма Кл.слова (ненормовані): проектна діяльність -- проект -- метод проектів -- проектування -- управління проектами -- проектна діяльність -- специфіка проектної діяльності -- типологічні ознаки проектів -- історія виникнення проектної діяльності -- типи проектів -- дискусія -- навчальна дискусія -- проектна команда -- група -- колектив -- команда -- лідер -- менеджер -- менеджмент -- менеджмент кадровий -- етапи реалізації проектної діяльності -- лідер -- лідерство -- стилі керівництва -- види лідерства Анотація: Представлено навчальну програму "Проектна діяльність у професійному становленні особистості старшокласників". Пропонований курс розрахований на учнів 10-11 класів (одинадцятирічна школа) або 11-12 класів (дванадцятирічна школа) усіх типів навчальних закладів і передбачає два роки навчання. Уведення в навчально-виховний процес нового курсу допоможе учням набути досвід самостійного і творчого вирішення практичних, життєвих, професійних завдань. Курс розроблений з метою спрямувати особистість старшокласників до вибору власного життєвого шляху, розумно вмотивованої діяльності, сприяти творчій самореалізації та професійному самовизначенню. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Ш 16 Шадраков, В. Д. Индивидуальность в проблемном поле ее опредиления [Текст] / В. Д. Шадраков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22. Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Ш 16 Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психологии индивидуальности [Текст] / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22. Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
88 Ш 16 Шадриков, В. Д. Некоторые методологические вопросы психолгии индивидуальности [Текст] / В. Д. Шадриков> // Мир психологии : научно-методический журнал. - 2011. - N 1. - С. 15 - 22. Рубрики: Психологія--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): ВДСГН Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мацько, Л. Видатна особистість української лінгводидактики (на честь Марії Іванівни Пентилюк) [Текст] / Любов Мацько, Олена Семеног> // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: 15назв. Рубрики: Українська мова--Вчений лінгводидакт--Пентилюк М. І. Кл.слова (ненормовані): мовна індивідуальність вченого -- вчений -педагог філолог -- наукові праці Анотація: У рубриці "Портретна галерея" представлена ювілейна стаття на честь Марії Іванівни Пентилюк доктора педагогічних наук, професоракафедри українського мовознавства Херсонського державного університету,відомого українського лінгводидакта. Дод.точки доступу: Семеног, О.; Пентилюк, М. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Семёнов, И. Н. Роль рефлексии в самоорганизации и развитии сознания личности в профессиональном образовании [Текст] / И. Н. Семёнов, М. Ю. Двоеглазова> // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 131-142. - Библиогр.: с. 142 Рубрики: Психологія освіти Професійна освіта--Психологія Кл.слова (ненормовані): самоорганізація -- особистість -- індивідуальність -- проблемна ситуація -- менталітет -- професійна освіта -- рефлективна психологія Дод.точки доступу: Двоеглазова, М. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Демчинский, В. Ф. Психодинамическая функциональнаяс модель человеческой самоорганизации [Текст] / В. Ф. Демчинский> // Мир психологии. - 2011. - № 2. - С. 250-265. - Библиогр.: с. 265 Рубрики: Особистість--Психологія Кл.слова (ненормовані): природна індивідуальність -- соціальна індивідульність -- критерії самоорганізації Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кузютина, Н. Я иду пока вру, ты идешь пока врешь. [Текст] / Н. Кузютина, С. Павлова> // Правда Украины. - 2011. - 11 нояб. (№ 67). - С. 14 Рубрики: Психологія--Індивідуальність Психологія--Дитяча--Виховання Дод.точки доступу: Павлова, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Афонина, Е. А. Разновозрастное содружество (о системе воспитательной работы в малокомплектной школе) [Текст] / Е. А. Афонина> // Воспитание школьников. - 2011. - № 10. - С. 15-20 . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Малокомплектні школи--Виховна робота Кл.слова (ненормовані): навчально-виховний процес -- індивідуальність молодшого школяра -- різновікові колективи Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Корицька, Галина. Трансформації фольклорних мотивів у творчості Адріана Кащенка [Текст] / Галина Корицька> // Слово і час. - 2012. - № 1. - С. 65-78. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Письменники українські, 19-20 ст. Українська література--Проза Кащенко Адріан Феофанович (1858-1921) Кл.слова (ненормовані): мотив -- символ -- мистецька індивідуальність -- письменники-історики -- історичний роман Анотація: У статті розглядаються найголовніші складники народного джерела прози А. Кащенка. З'ясовано, що проза письменника грунтувалася на фольклорних засадах, адже він широко послуговується поетикою фольклору. Трансформуються фольклорні мотиви та образи у прозі історичної та сучасної авторові тематики. Дод.точки доступу: Кащенко, Адріан Феофанович (український письменник ; 1858-1921) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Бороздина, Л. В. Проблема характера в психологии [Текст] / Л. В. Бороздина> // Вопросы психологии. - 2012. - № 1. - С. 36-42. - Библиогр.: с. 42 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Психологія особистості Кл.слова (ненормовані): характер -- особистість -- індивідуальність Анотація: Излагаются представления о предметах психологии характера и личности. Последняярассматривается как структура жизненных смыслов, характер - в качестве инструментального уровня, принимающего к исполнению жизненные смыслы и реализующего их в человеческих поступках. Показана неидентичность аналилируемых психологических образоаваний, их различие по содержанию, единицам строения, общей конструкции и генезису. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Мазяр, О. В. Концепция индивидуальности в работах И. А. Сикорского [Текст] / О. В. Мазяр> // Вопросы психологии. - 2012. - № 1. - С. 113-120. - Библиогр.: с. 120 . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Історія психології Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- структура особистості -- характер Анотація: Обсуждаются личностные и научные факторы формирования концепции индивидуальности И. А. Сикорского в контексте развития психологии конца XIX - начала XX столетия. Анализируется предложенная им структура личности, на основе которой раскрываются механизмы и принципы процесса индивидуализации субъекта. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Козырев, А. П. "Шаткость индивидуального": персоналистическая лексика П. Я. Чаадаева [Текст] / А. П. Козырев> // Вопросы философии. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Библиогр.: с. 48 . - ISSN 0042-8744 Рубрики: Історія філософії Кл.слова (ненормовані): особистість -- індивід -- індивідуальність -- філософське Я -- християнство -- соціальність Анотація: В статье анализируется персоналистическая лексика Чаадаева на материале французских текстов его работ "Философские письма", "Отрывки и афоризмы" и др. Показаны тенденции к растворению индивида как отдельного эгоистического "Я" в собирательной личности, которую Чаадаев видит в народе, в Церкви, в историческом единстве человечества, в человеческом роде в целом. ЧВаадаев срчетает цицероновского "индивида" и христианскую "персону", употребляя второй термин там, где речь идёт о личности собирательного типа. В статье рассматривается отношение Чаадаева к философии И.-Г. Фихте, в которой он видел "дерзновенный апофез индивида", концепцию "философского Я",. Личность, личностность оказывается для Чаадаева качеством, которое подлежит обретению в процессе философского самосознания и религиозного акта, отказа от своего "пагубного я" и обретения " Я философского". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пашкова, Н. Індивідуальний підхід і креативна освіта / Н. Пашкова> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 4. - С. 14 Рубрики: Педтехнології--Особистісно орієнтована педагогіка Педагогіка--Дидактика--Процес навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальність -- самореалізація -- індивідуальна робота Анотація: В статті висвітлено особливості використання індивідуального підходу у навчальній діяльності учнів. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Дудко, В. А. Психологические основы процесса развития и преобразования личности [Текст] / В.А.Дудко> // Мир психологии. - 2012. - № 2. - С. 46-54 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Індивідуальність Кл.слова (ненормовані): генетична програма -- соціалізація Анотація: В данной статье автор раскрывает сущность, смысл, средства, условия и механизмы индивидуального развития личности. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дмитриев, С. В. Антропоконструкты самосознания, мышления и деятельности человека в сфере образовательных технологий [Текст] / С.В.Дмитриев, С.Д.Неверкович, Е.В.Быстрицкая> // Мир психологии. - 2012. - № 2. - С. 209-222 : рис. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Освіта--Педагогічна--Освітні технології--Дослідження Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- інтегральна індивідуальність Анотація: На основе междисциплинарного подхода проанализированы современные подходы к исследованию образовательных технологий, на новой теоретической и методической основе выделены и описаны базовые компоненты структуры образовательного пространства и методы дидактического моделирования профессиональной деятельности в предметной сфере физической культуры. Дод.точки доступу: Неверкович, С.Д.; Быстрицкая, Е.В. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Войлова, Надія Історія в картинках. Техніка арт-терапії [Текст] / Надія Войлова, Наталія Лободенко> // Психолог (Шкільний світ). - 2012. - № 13/14. - С. 47-52 Рубрики: Психокорекція--Шкільний психолог--Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): адаптація -- паталогія -- індивідуальність Дод.точки доступу: Лободенко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |