Баранова, Л. Урок літератури за новими програмами / Л. Баранова, Т. Тунда, О. Страшко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 6. - С. 56-61 Рубрики: Українська література--Методика викладання--Методичний матеріал Кл.слова (ненормовані): інтерактивна модель навчання -- дискусії -- письмові дебати -- дебати -- інтелектуальні ігри -- дисперсний аналіз ситуацій -- рольові ігри -- імплікативні форми судження -- ігрові проекти Анотація: В статті представлено досвід роботи вчителів творчої лабораторії в підвищенні вмінь, необхідних для самовираження вчителів української літератури. Дод.точки доступу: Тунда, Т.; Страшко, О. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Алєксєєва, Ганна Миколаївна. Інтерактивні комп’ютерні технології навчання / Г. М. Алєксєєва> // Комп'ютер у школі та сім'ї : наук.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): інтерактивні комп’ютерні технології навчання -- інтерактивність -- інтерактивна модель навчання Анотація: В статті наведено основні форми і методи інтерактивних технологій та методичні рекомендації щодо їх використання; формування умінь за період роботи з ІКТ у мережі Інтернет. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мордовцева, Тетяна. Розвиток творчої компетентності молодших школярів [Текст] : майстер-клас / Т. Мордовцева> // Початкова освіта (Шкільний світ). - 2015. - № 22. - С. 10-16 : табл. Рубрики: Освіта--Компетентісний підхід Навчання--Моделі навчання--Інноваційні методи Загальноосвітні навчальні заклади--Початкова освіта--Навчальна діяльність Кл.слова (ненормовані): компетентність -- творча діяльність -- індивідуально-особистісна життєтворчість -- активна модель навчання -- інтерактивна модель навчання -- поняття творчості -- критичне мислення -- елементи театральної педагогіки -- активізація учнів -- оцінювальна діяльність -- нестандартні уроки -- твори-мініатюри -- твори-описи -- конкурси -- інтерактивні вправи -- виставка Анотація: Вивчення навчальних досягнень учнів є особливо важливим з огляду на те, що результатом навчальної діяльності повинна бути не сума знань, умінь і навичок, а сформовані компетенції. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Лавренюк, Світлана. Використання інтерактивних технологій на заняттях математики [Текст] / Світлана Лавренюк> // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали II Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 23-24 квіт. 2020 р.) / Департамент освіти і науки Вінниц. ОДА, Рада дир. коледжів і технікумів Вінниц. обл., Вінниц. техн. коледж. - Вінниця : Рогальська І. О., 2020. - Вип. 2 (7). - С. 118-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Інтерактивні методи навчання Математика--Методика викладання Педагогічні інновації Кл.слова (ненормовані): інтерактивна модель навчання -- методика викладання математики -- інтерактивна дошка -- педагогічний програмний засіб (ППЗ) -- комп'ютер -- вніб 5 Дод.точки доступу: Домінський, О. С. \ред.\; Департамент освіти і науки Вінницької ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |