Литовченко, Ірина. Методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в Інтернет-середовищі [Текст] = Methodical bases of marketing research of enterprise’s presence on the Internet-environment / Ірина Литовченко, Марія Ботушан> // Економіст. - 2013. - № 8. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Підприємства--Інтернет-ресурси--Маркетингові дослідження Кл.слова (ненормовані): корпоративні сайти -- електронний уряд -- інформаційний попит -- Інформаційні технології Анотація: У статті запропоновано методичні основи маркетингового дослідження присутності підприємства в інтернет-середовищі з позицій аналізу двох взаємопов’язаних площин. Перша площина визначає стан і тенденції розвитку віртуального ринку, а друга безпосередньо присвячена діяльності компанії: аналіз сайту та діяльність щодо приваблення користувачів на корпоративний веб-ресурс. Запропонований маркетинговий аналіз дозволяє дослідити власну інтернет-діяльність з огляду на існуючий інформаційний попит у мережі. Розглянуто перспективні форми інтернет-присутності компанії: інформаційні посередники та віртуальні співтовариства. Дод.точки доступу: Ботушан, Марія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |