Карташова, В. Н. Краеведение на уроках английского языка [Текст] / В.Н. Карташова ; Е.А. Исаев> // Иностранные языки в школе. - 2011. - № 1. - С. 46-49. - Текст рос., англ. - Библиогр.: с. 49 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Англійська мова--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- почуття патріотизму -- прийоми ігрового моделювання Дод.точки доступу: Исаев, Е.А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Латишева, Наталія. Стратегія іншомовної освіти в Національній академії СБ України [Текст] / Н. Латишева> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 9. - С. 30-34 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Юридична Іноземні мови--Методика викладання--ВНЗ Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- комунікативна компетенція -- мультилінгвальне навчання Анотація: Розглядається стратегія іншомовної освіти в Національній академії Служби безпеки України, основними напрямами якої є реалізація професійно орієнтованої рівневої моделі навчання, диверсифікація мов для вивчення та створення умов для мультилінгвальної освіти, формування всього комплекту іншомовних компетенцій з вираженою міжкультурною домінантою. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Гальскова, Н. Д. Проблемы иноязычного образования на современном этапе и возможные пути их решения [Текст] / Н. Д. Гальскова> // Иностранные языки в школе. - 2012. - № 9. - С. 2-9. - Библиогр.: с. 8 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- навчання іноземним мовам -- іншомовна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Погорелая, Г. В. Реализация принципа краеведения в обучении школьников иностранным языкам [Текст] / Г. В. Погорелая> // Иностранные языки в школе. - 2013. - № 1. - С. 62-66. - Библиогр.: с. 66 . - ISSN 0130-6073 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- міжкультурний підхід -- принципи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Коломієць, Світлана. Досід реалізації сучасних завдань іншомовної освіти у політехнічному ВНЗ / С. Коломієць, О. Демиденко> // Вища школа. - 2015. - № 2-3. - С. 72-77. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Професійно-технічна Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- студенти нелінгвістичних спеціальностей -- комунікативна компетентність -- перекладацька компетентність Анотація: Викладається досвід факультету лінгвістики Національного технічного університету України "КПІ" з реалізації сучасних завдань іншомовної освіти студентів на різних етапах навчання в університеті дослідницького типу. Розглядається специфіка залучення студентів нелінгвістичних спеціальностей до наукової творчості засобами іноземної мови, а також особливості міждисциплінарної підготовки перекладачів політехнічного профілю як фахівців з науково-інноваційним мисленням, здатних до креативного виконання найскладніших професійних завдань з використанням сучасних технологій. Дод.точки доступу: Демиденко, Ольга |
Полянський, П. Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році [Текст] / П. Полянський> // Іноземні мови в школах України. - 2015. - № 4. - С. 2-3 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади--Навчальні плани і програми Кл.слова (ненормовані): мовні літні табори -- підготовка вчителів -- іншомовна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Барбаш, Е. М. Контроль у вітчизняних підручниках з іноземних мов (60-80-ті роки ХХ століття) [Текст] / Е. М. Барбаш> // Іноземні мови. - 2017. - № 1. - С. 3-9. - Бібліогр.: с. 9 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іноземні мови--Навчання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): іншомовна освіта -- навчальні досягнення -- вимоги Анотація: В статті проаналізовано проблему відображення контролю навчальних досягнень у вітчизняних підручниках з іноземних мов. Встановлено, що зміст контролю визначався залежно від цілей і методів викладання іноземних мов: від характеристики якості знань учнів (60-ті роки), рівнів навченості (70-ті роки), успішності та результатів навчально-пізнавальної діяльності (80-і - 90-і роки) до навчальних компетенцій учнів (початок ХХІ ст.) Зміни об'єктів контролю викликали відповідні зміни в підручниках: збільшувалася кількість завдань щодо відповідної мовленнєвої діяльності, змінювалася тематика текстів, вводився тематичний контрольза успішністю учнів, вводилися нові завдання для аудіювання, раціоналізувалися методи перевірки , ширше застосовувалися усна і письмова перевірки, методи графічної та тестової перевірки. Досліджено критерії і показники рівня сформованості всіх видів мовленнєвої діяльності, досліджено об'єкти та методи контролю Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |