Тимошенко, Тетяна.
    Роль історичних карт у формуванні просторових компетентностей учнів [Текст] / Тетяна Тимошенко // Треті Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф. до 40-річчя відновлення іст. ф-т/ Ін-ту історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 15 жовт. 2013 р. / Ін-т історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - С. 106-109. - Бібліогр.: с. 109
УДК
ББК 63.3(4УКР-4ЧЕР)-7 + 74.03(4УКР-4ЧЕР)
Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
викладання історії -- просторова компетентність -- історичні карти


Дод.точки доступу:
Дятлов, В. О. \ред.\; Боровик, А. М. \ред.\; Коваленко, О. Б. \ред.\; Довбня, В. М. \ред.\; Інститут історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Хмарук, Д. Ф.
    Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи [Текст] : методичні рекомендації для вчителя історії / Д. Ф. Хмарук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 2-6 : іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта--Корекційно-розвивальна робота--Досвід роботи--Миколаїв, місто (Україна)
   Викладання історії в школі--Корекційно-розвивальні заняття

Кл.слова (ненормовані):
бесіди-дискусії -- малюнки крейдою -- схеми -- аплікації -- фото -- історичні карти -- корекційна школа


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)