Тимошенко, Тетяна. Роль історичних карт у формуванні просторових компетентностей учнів [Текст] / Тетяна Тимошенко> // Треті Фльорівські читання : матеріали наук.-практ. конф. до 40-річчя відновлення іст. ф-т/ Ін-ту історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, 15 жовт. 2013 р. / Ін-т історії, етнології та правознав. ім. О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, Черніг. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - С. 106-109. - Бібліогр.: с. 109
Рубрики: Історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): викладання історії -- просторова компетентність -- історичні карти Дод.точки доступу: Дятлов, В. О. \ред.\; Боровик, А. М. \ред.\; Коваленко, О. Б. \ред.\; Довбня, В. М. \ред.\; Інститут історії, етнології та правознавства імені О. М. Лазаревського ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка; Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1) |
Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи [Текст] : методичні рекомендації для вчителя історії / Д. Ф. Хмарук> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 2-6 : іл. Рубрики: Діти з особливими потребами--Інклюзивна освіта--Корекційно-розвивальна робота--Досвід роботи--Миколаїв, місто (Україна) Викладання історії в школі--Корекційно-розвивальні заняття Кл.слова (ненормовані): бесіди-дискусії -- малюнки крейдою -- схеми -- аплікації -- фото -- історичні карти -- корекційна школа Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |