Уліщенко, В. Вчимо самореалізуватися через дію : Діалогічне вивчення ліро-епосу [Текст] / Віолетта Уліщенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2011. - № 3. - С. 82-90. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Українська література--Методика--Методи навчання Кл.слова (ненормовані): 5-8 класи -- різнорівнева комунікація -- комунікант -- поеми, балади, думи, байки, співомовки -- С. Руданський, Л. Глібов, П. Глазовий -- ключові навчальні ситуації -- візуалізація -- суб'єкт-суб'єктна взаємодія -- діалог із мистецьким явищем Анотація: У статті викладено основні аспекти методики роботи з текстом на уроках української літератури в 5-8 класах. Висвітлено особливості застосування діалогу (суб'єкт-суб'єктної взаємодії з художнім текстом) при вивченні ліро-епічних творів. Підкреслено, що такий метод, активізуючи креативну і когнітивну діяльність, сприяє розвитку критичного мислення та комунікативних здібностей школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Ліфиць, С. О. Олімпіада "Наукові Старти - 2013" [Текст] / С. О. Ліфиць, А. В. Лисакевич, О. С. Щербина> // У світі математики. - 2013. - № 4. - С. 65-73 : рис. . - ISSN 1029-4171 Рубрики: Математика--Олімпіади Кл.слова (ненормовані): центри довузівської освіти -- регламент олімпіади -- завдання математичної олімпіади -- 5-8 класи -- розв'язання задач Дод.точки доступу: Лисакевич, А. В.; Щербина, О. С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |