Перфильева, Л.
    Хорошо, когда с утра начинаеться игра! [Текст] / Л. Перфильева // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 3. - С. 53-54 . - ISSN 0012-561Х
ББК 784.100.58
Рубрики: Ігри--Дошкільне виховання
Кл.слова (ненормовані):
театральна студія -- діти -- міміка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Капитонова, Н.
    Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76
Рубрики: Ігри--Дошкільне виховання
   Дидактичні ігри--Дошкільний вік

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік


Дод.точки доступу:
Сулагаева, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Тарасенко, В. М.
    Формування соціальної компетентності дошкільників зі зниженим зором в процесі ігрової діяльності [Текст] / В. М. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 5 (травень). - С. 8-10. - Бібліогр.: с. 10
Рубрики: Соціальна компетентність--Формування
   Діти з порушенням зору--Ігри

   Ігри--Дошкільне виховання

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта -- соціалізація
Анотація: Кожен період життя та розвитку дитини характеризується певним провідним видом діяльності. У вітчизняній психології провідною діяльністю вважають ту, у процесі якої відбуваються якісні зміни у психіці дітей, формуються та розвиваються основні психічні процеси і властивості особистості, з’являються психічні новоутворення, характерні для даного конкретного віку. Так, для дітей дошкільного віку провідним видом діяльності є гра.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)