Перфильева, Л. Хорошо, когда с утра начинаеться игра! [Текст] / Л. Перфильева> // Дошкольное воспитание : научно-методический журнал. - 2012. - № 3. - С. 53-54 . - ISSN 0012-561Х Рубрики: Ігри--Дошкільне виховання Кл.слова (ненормовані): театральна студія -- діти -- міміка Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Капитонова, Н. Дидактические сюжеты. Сенсорное развитие детей раннего возраста в игре [Текст] / Н. Капитонова, С. Сулагаева> // Дошкольное воспитание. - 2012. - № 12. - С. 72-76. - Библиогр.: с. 76 Рубрики: Ігри--Дошкільне виховання Дидактичні ігри--Дошкільний вік Кл.слова (ненормовані): сенсорний розвиток -- ранній вік Дод.точки доступу: Сулагаева, С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Тарасенко, В. М. Формування соціальної компетентності дошкільників зі зниженим зором в процесі ігрової діяльності [Текст] / В. М. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2017. - N 5 (травень). - С. 8-10. - Бібліогр.: с. 10 Рубрики: Соціальна компетентність--Формування Діти з порушенням зору--Ігри Ігри--Дошкільне виховання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта -- соціалізація Анотація: Кожен період життя та розвитку дитини характеризується певним провідним видом діяльності. У вітчизняній психології провідною діяльністю вважають ту, у процесі якої відбуваються якісні зміни у психіці дітей, формуються та розвиваються основні психічні процеси і властивості особистості, з’являються психічні новоутворення, характерні для даного конкретного віку. Так, для дітей дошкільного віку провідним видом діяльності є гра. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |