Демидюк, О. О.
    Стратегічне управління маркетингом інновацій на підприємстві [Текст] / О. О. Демидюк // Проблеми науки. - 2013. - № 7. - С. 35-41. - Библиогр.: с. 40 (9 назв.)
ББК 65
Рубрики: Маркетинг--Стратегічне управління
   Інноваційний товар

   Маркетинг інноваційних товарів

Анотація: В статті розглянуто сутність та значення стратегічного управління маркетингом інновацій в діяльності підприємства. Узагальнено закордонні і вітчизняні методичні підходи до розробки інноваційної маркетингової стратегії підприємства. Виявлено особливості формування маркетингової стратегії інноваційних продуктів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)