Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога [Текст] / Компания Stylus. ua> // Маркетинг в Українi. - 2020. - № 6. - С. 32-33 Рубрики: Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): бренд -- конкурси -- instagram -- telegram Анотація: По статистике, 4,66 млрд. человек ежедневно активно пользуются интернетом. В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг. Главное - правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно и предлагает компания Stylus.ua. Дод.точки доступу: Компания Stylus. ua Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Дубовик, Лілія. Маркетинговий сервіс SendPulse як інструмент поширення групової та індивідуальної інформації : з досвіду роботи [Чернігівської ОУНБ ім. В. Г. Короленка] [Текст] / Лілія Дубовик> // Бібліотечна планета. - 2022. - № 1. - С. 8-10 Рубрики: Чернігівська обласна універсальна наукова бібліотека ім. В. Г. Короленка Бібліотечна справа--Інформаційні технології--Бібліотечний маркетинг Інтернет--Маркетинг--Маркетингові технології Кл.слова (ненормовані): імейл-маркетинг -- імейл-розсилка -- чат-бот Є примірники у відділах: всього 1 : НМВ (1) |