Гаєв, Максим. Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.) Рубрики: Інтернет-маркетинг Інтернет-комунікації Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Галкін, Євген. Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20. Рубрики: Інтернет-реклама Інтернет-маркетинг Бренд--Просування--Інтернет Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Расходов, Павло. Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24. Рубрики: Інтернет-маркетинг Мобільний Інтернет Реклама--Соціальні мережі Кл.слова (ненормовані): Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 27-32. Рубрики: Молодіжний маркетинг Соціалізація молоді--Інтернет Інтернет-маркетинг Анотація: У статті представлено першу частину звіту щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу, який оприлюднила міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Чумаченко, Андрій. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50 Рубрики: Бренд--Позиціонування Соціальні мережі--Просування товару Інтернет-маркетинг Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Язвінська, Надія. Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 51-54. - Библиогр.: с. 54 (6 назв.) Рубрики: Веб-стратегії підприємства Інтернет-маркетинг Маркетингові комунікації--Комунікативна активність підприємства Анотація: У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обгрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі. Дод.точки доступу: Касперович, Ярослав Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Лилик, Ірина. Досвід українських компаній у налагодженні діалогу з новим споживачем [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Библиогр.: с. 16 (7 назв.) Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Діяльність підприємств--Інтернет-простір Анотація: У статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів. |
Савченко, Юлія. Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 17-18. Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Спілкування з аудиторією Анотація: У статті розглянуто використання соціальних мереж для підтримки репутації бренда на високом рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія і для ведення діалогу з клієнтами. |
Филина, Ольга. "Три основы долгосрочного успеха в интернете" [Текст] / О. Филина> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 51-57. Рубрики: Інтернет-маркетинг Соціальні мережі Контентна стратегія Анотація: В статті розглянуто як органічно та ефективно зв'язувати між собою комунікаційні майданчики для отримання максимального синергетичного ефекту. |
Юрчак, Александр. Лид-менеджмент - ключ к трансформации маркетинга В2В [Текст] / А. Юрчак> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 9-14. - Библиогр.: с. 14 (6 назв.) Рубрики: Інтернет-маркетинг Лідогенерація Потенційні клієнти Анотація: У статті розглянуто техніку лідогенерації у маркетингу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зайченко, Иван. Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников [Текст] / И. Зайченко> // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 15-16. Рубрики: Інтернет-маркетинг ІР-контакт-центри ІР-телефонія Анотація: У статті розглянуто розвиток ІТ-технологій у маркетингу, на прикладі універсальної надбудови телефонії від компанії Enghouse Interactive. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Щирин, Евгений. Секреты и "фишки" email-маркетинга. Эффективные стратегии, доказавшие свою эффективность [Текст] / Е. Щирин> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 46-49 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): спеціальні системи для розсилок -- використання стереотипів -- авторство -- звернення до конкретної людини Анотація: У статті автор пропонує практичні речі - робочі інструменти, що дозволяють отримати від інтернет- і email- маркетингу максимальну користь: секрети і "фішки". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шишов, Василий. Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими [Текст] / В. Шишов> // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 50-54 Рубрики: Інтернет-маркетинг Інформаційний маркетинг Кл.слова (ненормовані): типи розсилок -- тригерні розсилки -- листи Анотація: .Автор статті зазначає : які б функції не приписували email- розсилкам і якими б методами не користувалися для цього, остаточна мета розсилок і інших інструментів інтернет-маркетингу - продати. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зюзиков, Андрей. Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 1/2. - С. 66-73 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама--Рекламний бізнес Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): фан-сторінка -- замовлення -- мобільна версія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Бржезицкий, Дмитрий. Рабочий Интернет-маркетинг в 2016 году [Текст] / Д. Бржезицкий> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 25-27 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): пошук -- інформація -- бізнес Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шахдинарян, Анна. Что сегодня необходимо знать об Интернет-аудитории? [Текст] / А. Шахдинарян> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 28-31 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): мобільні пристрої -- соціальна фрагментація -- особисті бренди Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зюзиков, Андрей. Как добавить магазин на страницув Facebook [Текст] / А. Зюзиков> // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 32-41 : рис. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): символи -- веб-сторінка -- товар Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Зозульов, Олександр. Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва> // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : рис. - Бібліогр.: с. 61
Кл.слова (ненормовані): комерційний сайт -- SaaS-платформа -- критерії вибору Дод.точки доступу: Афанасьєва, Катерина Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст]> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 65-67 . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетологи -- інформаційні технології -- кадровий портал Анотація: В статье рассмотрено долю вакансий интернет-маркетинга в профсфере "Маркетинг". В течение последних лет в сфере интернет маркетинга наблюдался рост количества вакантных предложений. Данные были получены в результате анализа базы вакансий и резюме на Международном кадровом портале hh.ua. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна> // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51 Рубрики: Інтернет-маркетинг Кл.слова (ненормовані): технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу. Дод.точки доступу: Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |