Гаєв, Максим.
    Час "вийти з тіні" [Текст] / М. Гаєв // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 19. - Библиогр.: с. 19 (1 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Інтернет-комунікації

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті автор наводить свою думку щодо розвитку ринку Інтернет-комунікацій, а також викладає розроблені ним принципи, які допоможуть замовникам Інтернет-реклами освоїтись у цифровому просторі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Галкін, Євген.
    Міфи про Google adwords [Текст] / Є. Галкін // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 20.
Рубрики: Інтернет-реклама
   Інтернет-маркетинг

   Бренд--Просування--Інтернет

Анотація: У статті надано поради підприємцям, що намагаються залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Расходов, Павло.
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє [Текст] / П. Расходов // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 23-24.
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Мобільний Інтернет

   Реклама--Соціальні мережі

Кл.слова (ненормовані):
Соціальний шопінг -- Персоналізований контент -- Привабливий контент
Анотація: У статті надано прогноз подальшого розвитку Інтернет-маркетингу, а саме виділено такі напрями, як віртуальні вітрини супермаркетів, смартфони з доступом до мережі, просування товарів і послуг через соціальні мережі і т. ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 1. - С. 27-32.
Рубрики: Молодіжний маркетинг
   Соціалізація молоді--Інтернет

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті представлено першу частину звіту щодо актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу, який оприлюднила міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Чумаченко, Андрій.
    Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа [Текст] / А. Чумаченко // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 46-50
Рубрики: Бренд--Позиціонування
   Соціальні мережі--Просування товару

   Інтернет-маркетинг

Анотація: У статті надано поради по просуванню товару у соціальних мережах ВКонтакте и Facebook, а також наведено приклад просування ТМ "Вина Гулієвих".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Язвінська, Надія.
    Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 51-54. - Библиогр.: с. 54 (6 назв.)
Рубрики: Веб-стратегії підприємства
   Інтернет-маркетинг

   Маркетингові комунікації--Комунікативна активність підприємства

Анотація: У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обгрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі.


Дод.точки доступу:
Касперович, Ярослав

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Лилик, Ірина.
    Досвід українських компаній у налагодженні діалогу з новим споживачем [Текст] / І. Лилик // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Библиогр.: с. 16 (7 назв.)
ББК 65.24
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Соціальні мережі

   Діяльність підприємств--Інтернет-простір

Анотація: У статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.





    Савченко, Юлія.
    Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 1. - С. 17-18.
ББК 65
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Соціальні мережі

   Спілкування з аудиторією

Анотація: У статті розглянуто використання соціальних мереж для підтримки репутації бренда на високом рівні, для збільшення аудиторії спільнот, у яких представлена компанія і для ведення діалогу з клієнтами.





    Филина, Ольга.
    "Три основы долгосрочного успеха в интернете" [Текст] / О. Филина // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 2. - С. 51-57.
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Соціальні мережі

   Контентна стратегія

Анотація: В статті розглянуто як органічно та ефективно зв'язувати між собою комунікаційні майданчики для отримання максимального синергетичного ефекту.





    Юрчак, Александр.
    Лид-менеджмент - ключ к трансформации маркетинга В2В [Текст] / А. Юрчак // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 9-14. - Библиогр.: с. 14 (6 назв.)
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Лідогенерація

   Потенційні клієнти

Анотація: У статті розглянуто техніку лідогенерації у маркетингу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зайченко, Иван.
    Большие возможности при малых затратах или надстройка телефонии для оптимизации работы сотрудников [Текст] / И. Зайченко // Маркетинг в Українi. - 2013. - № 4. - С. 15-16.
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   ІР-контакт-центри

   ІР-телефонія

Анотація: У статті розглянуто розвиток ІТ-технологій у маркетингу, на прикладі універсальної надбудови телефонії від компанії Enghouse Interactive.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Щирин, Евгений.
    Секреты и "фишки" email-маркетинга. Эффективные стратегии, доказавшие свою эффективность [Текст] / Е. Щирин // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 46-49
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
спеціальні системи для розсилок -- використання стереотипів -- авторство -- звернення до конкретної людини
Анотація: У статті автор пропонує практичні речі - робочі інструменти, що дозволяють отримати від інтернет- і email- маркетингу максимальну користь: секрети і "фішки".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шишов, Василий.
    Рассылай и властвуй. Как сделать письма в вашей рассылке максимально эффективными и продающими [Текст] / В. Шишов // Маркетинг в Українi. - 2015. - № 4. - С. 50-54
Рубрики: Інтернет-маркетинг
   Інформаційний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
типи розсилок -- тригерні розсилки -- листи
Анотація: .Автор статті зазначає : які б функції не приписували email- розсилкам і якими б методами не користувалися для цього, остаточна мета розсилок і інших інструментів інтернет-маркетингу - продати.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зюзиков, Андрей.
    Как легко создать рекламу в Инстаграм за 5 шагов [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 1/2. - С. 66-73 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Реклама--Рекламний бізнес
   Інтернет-маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
фан-сторінка -- замовлення -- мобільна версія


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Бржезицкий, Дмитрий.
    Рабочий Интернет-маркетинг в 2016 году [Текст] / Д. Бржезицкий // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 25-27 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
пошук -- інформація -- бізнес


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Шахдинарян, Анна.
    Что сегодня необходимо знать об Интернет-аудитории? [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 28-31 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
мобільні пристрої -- соціальна фрагментація -- особисті бренди


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зюзиков, Андрей.
    Как добавить магазин на страницув Facebook [Текст] / А. Зюзиков // Маркетинг в Українi. - 2016. - № 5. - С. 32-41 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
символи -- веб-сторінка -- товар


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





    Зозульов, Олександр.
    Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок [Текст] / О. Зозульов, К. Афанасьєва // Маркетинг в Українi. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : рис. - Бібліогр.: с. 61
УДК
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
комерційний сайт -- SaaS-платформа -- критерії вибору


Дод.точки доступу:
Афанасьєва, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние [Текст] // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 1. - С. 65-67 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетологи -- інформаційні технології -- кадровий портал
Анотація: В статье рассмотрено долю вакансий интернет-маркетинга в профсфере "Маркетинг". В течение последних лет в сфере интернет маркетинга наблюдался рост количества вакантных предложений. Данные были получены в результате анализа базы вакансий и резюме на Международном кадровом портале hh.ua.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Контент-маркетинг: стратегія і тактика [Текст] / Наталія Савицька, Валерія Михайлова, Катерина Полевич, Вікторія Декадіна // Маркетинг в Українi. - 2018. - № 6. - С. 45-51 : табл. - Бібліогр.: с. 51
Рубрики: Інтернет-маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технічні рішення -- культура споживання -- контент-план -- бренд
Анотація: Контент-маркетинг перетворився на серцевину сучасного маркетингу, оскільки дозволяє відстежувати шлях, який проходить споживач від пошуку ідеї про товар/послугу до моменту здійснення трансакції. Авторський колектив дослідив у даній статті систематизацію науково-практичних підходів до стратегії та тактики контент-маркетингу.


Дод.точки доступу:
Савицька, Наталія; Михайлова, Валерія; Полевич, Катерина; Декадіна, Вікторія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)