Скрипка, Г. В. Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування / Г. В. Скрипка> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 5. - С. 33-35. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформатика--Міжпредметні зв'язки Анотація: В статті досліджується актуальна проблема технології проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування. Все экземпляры списаны |
Мельник, О. М. Технологія Web 2.0 - інноваційний засіб навчання іноземної мови / О. М. Мельник> // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2011. - № 7. - С. 17-19 Рубрики: Інформатика--Прикладне програмне забезпечення Інформатика--Міжпредметні зв'язки Анотація: Головна мета освіти нині - навчити учнів учитися, самостійно знаходити необхідну інформацію, виділяти проблеми і шукати шляхи їх вирішення, критично аналізувати отримані знання й застосовувати їх на практиці. Диференціація та індивідуалізація навчального процесу, розвивальний характер навчання ставлять перед учителем завдання вибору таких методів навчання, які дозволили б кожному учневі проявити свою індивідуальність, творчість, активність. Реалізувати особистісно-орієнтований підхід у навчанні допомагає використання сучасних педагогічних технологій, які забезпечують вміння здобувати знання самостійно з різних джерел; використовувати ці знання для отримання нових знань; розвивати продуктивне творче мислення. |
Комп’ютерні технології у фінансовій сфері> // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2011. - № 8. - С. 54-55 Рубрики: Інформаційні технології Інформатика--Міжпредметні зв'язки Кл.слова (ненормовані): комп'ютерні технології -- банкомат -- кредитна картка Анотація: Стаття про зв’язок комп’ютерних технологій з фінансовою сферою: а саме розповідь йде про банкомати та кредитні картки. Утримувачі документа: КДПУ ім. В. Винниченка : вул. Шевченка, 1 |
Григораш, Наталія. Реалізація міжпредметних зв’язків математики та інформатики на інтегрованих уроках [Текст] / Н. Григораш> // Математика в рідній школі. - 2015. - №10. - С. 20-27. - Бібліогр.: с. 27 Рубрики: Математична освіта в школі--Міжпредметні зв'язки Інформатика--Міжпредметні зв'язки Інформаційні технології--На уроках математики Кл.слова (ненормовані): ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ -- УРОК МАТЕМАТИКИ -- УРОК ІНФОРМАТИКИ Анотація: Розглядається вплив інформатики на викладання математики. Наводиться безліч прикладів взаємопроникнення цих навчальних дисциплін під час розв’язування прикладних задач. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |