Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб формування у студентів-філологів компетентності в іспаномовному-аудіюванні [Текст] / О. Б. Бігич ; Київ. нац. лінгв. ун-т> // Іноземні мови. - 2015. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: с. 54 . - ISSN 1817-8510 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): освітній сайт -- іспанська мова -- аудіювання Анотація: У статті проаналізовано низку освітніх сайтів щодо засобів формування у майбутніх філологів компетентності в аудіюванні іспанською мовою. Визначено позитивні та негативні характеристики освітніх сайтів. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Синєгуб, Юлія Олександрівна. Комплекс завдань для контролю засвоєння студентами другого курсу соціокультурних знань про Іспанію [Текст] / Ю. О. Синєгуб> // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 57-61 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): соціокультурні знання -- іспанська мова -- студент другого курсу Анотація: У цій публікації представлено комплекс вправ для контролю засвоєння студентами другого курсу соціокультурних знань про Іспанію з теми "Por el mundo hispanico. Viajando por Madrid" ("Подорож до Іспанії. Екскурсія Мадридом"). Запропоновано укладені автором ребуси, кросворд, тестові завдання та лексичну гру, а також завдання, запозичені з ресурсу з режимом доступу http://videoele.com/Archivos/A2_El-fin-de-semena_actividad.pdf. Комплекс завдань рекомендуємо вкористовувати як на практичному занятті, так і для проведення позааудиторного заходу з іспанської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бігич, Оксана Борисівна. Методична скарбничка студента-практиканта: Всесвітній день книги в завданнях блогів Laclaseele.com і Profedeele.es [Текст] / О. Б. Бігич> // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 35-44 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): всесвітній день книги -- педагогічна практика -- іспанська мова Анотація: В огляді проаналізовано пропоновані авторами блогів laclasedeele.com i profedeele.es завдання до Всесвітнього дня книги як потенційні для використання студентами бакалаврату й магістратури під час педагогічної практики з іспанської й інших іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти. Сформульовано практичну мету кожного завдання. Акцентовано освітній і виховний потенціал пропонованих завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |
Бігич, Оксана Борисівна. Самостійна робота студентів з елективного курсу "Сучасні засоби навчання іспанської мови" в умовах дистанційного навчання [Текст] / О. Б. Бігич> // Іноземні мови. - 2020. - № 4. - С. 34-40 Рубрики: Іспанська мова--Методика викладання--Вища освіта Кл.слова (ненормовані): майбутні всителі іспанської мови -- елективний курс -- сучасні засоби навчання Анотація: У статті представлено модифіковані до умов дистанційного навчання завдання для самостійної роботи студентів - майбутніх учителів іспанської мови з елективного курсу "Сучасні засоби навчання іспанської мови". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |