Подобєд, О. Уроки з розділу "Княжа Русь - Україна" : історія України. 5 клас / О. Подобєд> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 19-24. - Бібліогр.: 5 назв. - Зміст: Урок з теми "Київська держава за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого" ; Урок з теми "Боротьба Київської Русі з кочівниками" ; Урок з теми "Галицько-Волинська держава" Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Анотація: Запропоновано розробки уроків з теми "Княжа Русь - Україна". Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Богоподібні лики, або ікони як історичні пам’ятки : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, А. Степаненко> // Історія в рідній школі. - 2017. - № 2. - С. 25-29 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): ікони Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: визначити, що вважають історичними пам’ятками та яке значення вони мають для вивчення минулого; охарактеризувати історичні пам’ятки (ікони). Дод.точки доступу: Степаненко, Альона Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Курин, Марина. Звідки і як історики довідуються про минуле : історія України, 5 клас / М. Курин> // Історія в рідній школі. - 2017. - № 6. - С. 7-10 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: систематизувати і узагальнити знання з теми "Звідки і як історики довідуються про минуле", повторити матеріал термінологічного словника, з’ясувати стан засвоєння основних хронологічних положень. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нінічук, Зоряна. Робота з візуальними та писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Княжа Русь-Україна: Володимир і Данило Галицький : історія України. Вступ до історії, 5 клас / З. Нінічук> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 3. - С. 13-16 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): запровадження християнства -- Галицько-Волинська держава Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з найважливішими подіями та найвідомішими князями Русі-України; охарактеризувати зміни у житті, пов’язані із запровадженням християнства; з’ясувати обставини виникнення Галицько-Волинського князівства, його зв’язок із традиціями Київської Русі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Дрозденко, Антон. Що можна дізнатися про минуле з географічних назв : вступ до історії, 5 клас / А. Дрозденко> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 4. - С. 6-10 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): міграції Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: ознайомити учнів з поняттям "географічні назви", а також визначити його основні завдання та складові, використовуючи сучасні терміни, порівняння. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нінічук, Зоряна. Робота з візуальними і писемними джерелами, які зберігають пам’ять про історію України. Новітня Україна: на шляху до державної незалежності. Українська революція, Голодомор. Історія України : вступ до історії України, 5 клас / З. Нінічук> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 6. - С. 15-18 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): Українська Центральна Рада -- Генеральний секретаріат -- Українська Народна Республіка -- Західноукраїнська Народна Республіка -- індустріалізація -- колгоспи Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: проаналізувати причини та основні події Української революції 1917-1920 рр.; охарактеризувати діяльність М. Грушевського, причини поразки боротьби українців за свою державність. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Що таке речові історичні джерела : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 7/8. - С. 18-21 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Кл.слова (ненормовані): історичне джерело -- ремесло -- археологія -- експонат -- реставрація Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: сформувати в учнів уявлення про історичні джерела та музеї. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Як пов’язані історія і час : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 9. - С. 14-20 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати в учнів уявлення про місце часу в історичному розвитку людства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. І слава, і воля, або Українське козацтво в народній пам’яті : вступ до історії, 5 клас / І. Коляда, Н. Загребельна, П. Юрчишин> // Історія в рідній школі. - 2018. - № 11. - С. 15-24 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Історія українського козацтва Кл.слова (ненормовані): козаки Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати уявлення про запорозьке козацтво як тогочасних воїнів-українців, Запорозьку Січ як козацьку республіку, про боротьбу козацтва за свої права, про Національно-визвольну війну українського народу середини XVII ст. та Гетьманщину як період історії України. Дод.точки доступу: Загребельна, Ніна; Юрчишин, Павло; Байда-Вишневецький, Дмитро Іванович; Хмельницький, Богдан (Зіновій) Михайлович (гетьман Війська Запорозького, український полководець, політичний і державний діяч ; 1595-1657) Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Про кого розповідає історія : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, Б. Собко> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 1/2. - С. 39-45 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати в учнів уявлення про історичних діячів, про історію як науку, яка досліджує їх життя та діяльність. Дод.точки доступу: Собко, Богдан Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Коляда, Ігор. Про кого розповідає історія : вступ до історії України, 5 клас / І. Коляда, Б. Собко> // Історія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 23-25 Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Анотація: Розглянуто питання висвітлення діяльності видатних людей у процесі вивчення історії. Дод.точки доступу: Собко, Богдан Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Чухліб, Тарас. До питання про нову Концепцію та програму викладання історії України в школі [Текст] / Тарас Чухліб> // Історія в рідній школі. - 2021. - № 3 (трав.-черв.). - С. 2-7. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Історія України--Методика викладання--Урок, 5 клас Історія України--Навчальні плани і програми--5 клас Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |