Крисанов, Д. Ф. Передумови та наслідки глобалізації в агросфері України [Текст] / Д. Ф. Крисанов, Л. О. Удова, О. М. Варченко, А. С. Даниленко> // Вісник аграрної науки. - 2012. - № 12. - С. 8-13. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний сектор економіки--Глобалізація--Україна Анотація: Систематизовано передумови, чинники та рушійні сили, що спонукають до поширення процесів глобалізації в аграрному секторі економіки. Проаналізовано наслідки трансформації в структурі підприємств і ОСГ, а також обгрунтовано пропозиції з їх пом'якшення та унеможливлення повторень. Дод.точки доступу: Удова, Л.О.; Варченко, О.М.; Даниленко, А.С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кирилов, Ю. Є. Розвиток аграрного сектору економіки в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Є. Кирилов> // Економіка АПК. - 2016. - № 5. - С. 23-30 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрний сектор--Державна політика--Україна Агропромислове виробництво--Конкурентоспроможність Аграрний сектор економіки--Глобалізація--Україна Кл.слова (ненормовані): аграрний сектор -- глобалізація -- конкурентоспроможність -- бренд -- модель -- стратегії -- експорт -- інновації Анотація: Обгрунтовано подальший розвиток аграрного сектору економіки України в умовах глобалізації шляхом реалізації національних іміджевих брендів та моделей конкурентоспроможності. Доведено, що глобалізація, євроінтеграція, посилення міжнародної конкуренції в результаті стрімких темпів розвитку науково-технічного прогресу й активізації інноваційних процесів вимагають нових підходів до розвитку національного аграрного сектору. Вказано на необхідність формування і просування бренду "Європейська житниця" або "Годувальниця світу", що в довгостроковому плані при відповідній рекламі та PR-менеджменті допоможе Україні стати провідною європейською аграрно-промисловою державою й закріпити у свідомості світової спільноти свій бренд як держави, яка постачає високоякісні сільськогосподарські продукти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |