Малик, Н. Супровід самореалізації особистості вчителя / Н. Малик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2011. - № 12. - С. 29-31 Рубрики: Педагогіка--Педагогічна майстерність Акмеологія--Освіта Освіта--Акмеологія Психологія--Психологічна допомога вчителеві Кл.слова (ненормовані): професійна майстерність -- професійне зростання -- феномен емоційного згорання Анотація: В статті висвітлено науково-методичну проблему психолого-педагогічного супроводу процесу самореалізації вчителя в умовах особистісно зорієнтованого навчання. |
Антоненко, С. Акмеологічні та комунікаційні технології / С. Антоненко> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2015. - № 4. - С. 23-24 Рубрики: Педтехнології Акмеологія--Освіта Кл.слова (ненормовані): акмеологічні технології -- комунікаційні технології -- творче мислення -- театралізація Анотація: Автор ділиться досвідом роботи з формування творчого мислення учнів початкових класів шляхом використання акмеологічних і комунікаційних технологій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сукач, Н.. Система ціннісних ставлень учня. Інноваційні підходи до її формування в акмеологічному просторі школи [Текст] / Ніна Сукач> // Директор школи (Шкільний світ). - 2016. - № 7/8. - С. 82-92 Рубрики: Акмеологія--Освіта Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Стороженко, Н. Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці [Текст] / Н. Стороженко> // Рідна школа. - 2017. - № 7-8. - С. 49-52. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Акмеологія--Освіта Анотація: У статті обгрунтовано актуальність інновацій щодо реформування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасніій педагогіці. Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1) |
Афійчук, Ю. Розвиток професійнї компетентності вчителя природничих дисциплін у акмеологічному просторі ліцею [Текст] / Ю. Афійчук> // Рідна школа. - 2017. - № 5-6. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Акмеологія--Освіта Анотація: У статті досліджено базові компоненти професійної компетентності вчителя-природника у контексті становлення та розвитку життєво компетентнісного учня. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |