Ткаченко, Наталія.
    Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ / Н. Ткаченко // Вища школа. - 2013. - № 8. - С. 101-107
ББК 74.268.0
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
узагальнення -- фонетичні правила -- права дистрибуція -- навчальний метод
Анотація: У статті розглядаються засоби опанування правил фонетики англійської мови студентами вищих навчальних закладів. Пропонується скорочений метод вивчення фонетики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Несін, Ю. М.
    Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою [Текст] / Ю. М. Несін // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 237-242. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
мозковий штурм -- засіб комунікації -- основні етапи -- системна взаємодія -- практичні заняття -- вищий навчальний заклад
Анотація: Визначається роль і функції викладача на практичних заняттях у виші.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

    Приходько, О. О.
    Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько // Наукові записки / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - С. 243-247 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 74.484(4УКР)я5 + 80я5
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
   Англійська мова--Професійна орієнтація

Кл.слова (ненормовані):
інтенсифікація навчання -- інтенсифікація викладання -- система вправ -- студенти економічних спеціальностей
Анотація: Запропоновано систему вправ для формування мовленнєвих навичок та розвитку мовленнєвих умінь.


Дод.точки доступу:
Самойленко, Григорій Васильович \відп. ред.\; Ніжинський державний університет ім. Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)





    Корнєва, З. М.
    Сучасний стан навчання англійської мови технічного спрямування у закладах вищої освіти [Текст] / З. М. Корнєва // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 10-17
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова професійного спрямування -- професійно орієнтована іншомовна комунікативна компетентність -- інформаційні технології
Анотація: Сьогодні існує відчутна потреба в перегляді існуючих та випрацюванні нових методик викладання іноземної мови в закладах вищої освіти технічного профілю з метою міжкультурної іншомовної підготовки студентів та сприяння їхній конкурентоздатності на європейському та світовому ринках праці. Однією з найбільш потрібних сучасних технічних спеціальностей праці є спеціальність "інформаційні технології", саме тому фахівців зазначеного напрямку готують у 177 закладах вищої освіти України. На основі проведеного аналізу було виокремлено ключові проблеми іншомовномовленнєвої професійно орієнтованої підготовки студентів закладів вищої освіти технічного профілю, серед яких, зокрема, такі: умови викладання та моделі організації навчального процесу з оволодіння іноземними мовами професійного спрямування в закладі вищої остіти технічного профілю не дозволяють сформувати професійну комунікативну компетентність студентів на визначеному програмними вимогами рівні B2 після закінчення бакалаврського та С1 магістерського курсу підготовки, а це вимагає перегляду системи викладання іноземних мов у закладах вищої освіти технічного профілю; фахівці технічного профілю гостро відчувають потребу у вдосконаленні професійної комунікативної компетентності після закінчення університетського курсу підготовки; існує нагальна потреба в перегляді, з одного боку, змісту навчання іноземної мови професійного спрямування з огляду на включення до цього змісту соціокультурного та психологічного складників, а з іншого, методів і прийомів роботи, а саме запровадження тих видів навчальної діяльності, які б максимально точно моделювали реальні умови повсякденного спілкування фахівців англійською мовою.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Ващило, О. В.
    Критерії відбору автентичних подкастів для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення [Текст] / О. В. Ващило // Іноземні мови. - 2019. - № 2. - С. 18-25
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
подкаст -- англійське професійно орієнтоване монологічне мовлення -- інформаційно-комунікаційна технологія подкастингу
Анотація: Статтю присвячено питанню відбору англомовних подкастів у галузі методики навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення, що передбачає використання інформаційно-комунікативної технології подкастингу. Ключовим моментом у здійсненні відбору подкастів є окреслення та обґрунтування відповідних критеріїв. Критерії відбору англомовних подкастів зумовлені методичним доробком, специфікою навчання майбутніх інжинерів-механіків, а також лінгвістичними, акустичними та психолінгвістичними факторами, які спричиняють труднощі в процесі розуміння подкастів та впливають на успішність формування іншомовної комунікативної компетентності в монологічному мовленні. До особливостей, що визначають специфіку навчання майбутніх фахівців у галузі інженерної механіки, автор відносить суб'єкт і мету навчання, програмні вимоги стосовно рівня розвитку в студентів умінь монологічного мовлення, а також змісту тематичних модулів для відповідного року навчання, особливості організації навчального процесу. До лінгвістичних факторів, зі свого боку, належать фонетичні, лексичні, граматичні та композиційно-смисловий. Виокремлення акустичних факторів зумовлено наявністю фонового шуму в автентичних подкастах, створених у реальних умовах виробництва. Психолінгвістичні фактори виявляються в доступності та посильності інформації в подкасті, її мотиваційні цінності, ступені її інформативності та проблемності, достовірності та об'єктивності, професійної актуальності й новизни, а також тривалості звучання подкасту. Серед основних критеріїв добору подкастів автор називає критерії професійної спрямованості, відповідності програмним вимогам щодо рівня володіння іноземною мовою, тематичності, автентичності, ситуативності, мотиваційної цінності, професійної актуальності та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Slobozhenko, Ruslan.
    The english lesson paln "Corruption arount the world and its impact on society" [Текст] / R. Slobozhenko // Іноземні мови. - 2019. - № 4. - С. 49-52
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
Кл.слова (ненормовані):
практичне заняття -- корупція -- рівень С1
Анотація: Ця методична розробка є сценарієм практичного заняття з англійської мови, присвяченого обговоренню однієї з найактуальніших проблем людства - корупції, і містить комплекс завдань, орієнтованих на студентів, які досягли рівня С1 володіння англійською мовою. Наведені завдання та запропоновані форми роботи, які передбачають практику в говорінні, аудіюванні та читанні, заохочують студентів до спілкування з проблем корупції у світі та її впливу на сучасне суспільство та організують активне тренування і засвоєння мовного та мовленнєвого матеріалу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1)
Вільні: ВДІМ (1)





    Крисак, Лариса.
    Креолізований текст як засіб активізації навчання англійського діалогічного мовлення у закладах фахової передвищої освіти [Текст] / Лариса Крисак // Сучасні педагогічні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців у закладах фахової передвищої освіти: досвід, проблеми, перспективи : матеріали III Всеукр. наук.-метод. конф. (м. Вінниця, 22-23 квіт. 2021 р.) / ДНУ "Ін-т модернізації змісту освіти" [та ін.]. - Вінниця : Рогальська І. О., 2021. - Вип. 3 (8). - С. 182-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
Рубрики: Засоби навчання--Креолізовані тексти
   Методи навчання--Вищі навчальні заклади

   Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади

   Лінгвістика тексту

Кл.слова (ненормовані):
методи навчання англійської мови -- аудіовізуальні креолізовані тексти -- аудіальні креолізовані тексти -- коледжі -- вніб 5


Дод.точки доступу:
Домінський, О. С. \ред.\; Харченко, Оксана; ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти"; Департамент гуманітарної політики ОДАРада директорів коледжів і технікумів Вінницької області; Вінницький технічний коледж

Є примірники у відділах: всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)