Хільченко, Н. Взаємодія школи і сім'ї у вихованні дітей [Текст] / Н. Хільченко> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2011. - № 10 (жовтень). - С. 72-74 Рубрики: Батьки--Педагогічне спілкування Виховання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): робота з батьками -- спостереження -- бесіди Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Товкало, Мирослава. Ланцюг співпраці. Сім'я - учень - учитель - громада [Текст] : школа керівника / М. Товкало> // Сучасна школа України (Шкільний світ). - 2015. - № 12. - С. 4-43 : іл. - Бібліогр.: с.25-27. - Зміст: Зразок анкети для батьків ; Зразок анкети для мешканців громади ; Анкета для вчителів ; Анкета для учнів ; Анкета для громадськості ; Анкета для учнів ; Анкета для поглиблення співпраці опорної школи з іншими школами освітнього округу ; Анкета для батьків "Партнерство громади" Рубрики: Виховання--Батьківські обов`язки Сімейне виховання--Батьки і діти Батьки--Діти--Сімейні відносини--Україна, 10-19 ст. Батьки--Педагогічне спілкування Кл.слова (ненормовані): батьківство -- учительство -- батьківські збори -- індивідуальна бесіда -- кореспонденція -- батьківська освіта -- волонтерство -- заохочення батьків -- опитування батьків -- партнерство з громадою -- громадська довіра Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Батьківські збори: нудьга відміняється [Текст] : педагогічні інновації / підгот. Світлана Галата> // Освіта України. - 2018. - 13 серп. (№ 31). - С. 14-15. - Зміст: Батьки обіцяють "відігратися" / Олександр Пошелюжний. Слухати і чути одне одного / Тетяна Осадча. Гратися, "битися", дискутувати Рубрики: Батьківські збори--Форми проведення--Досвід роботи вчителів--Киів, місто (Україна) Батьки--Педагогічне спілкування Кл.слова (ненормовані): FamilyFest -- Школа свідомого батьківства -- консультації для батьків -- батьківські тренінги -- рольові ігри -- ділові ігри -- батьківські читання -- батьківські ринги -- дні відкритих дверей -- педагогічна дискусія -- батьківські вечори Анотація: Зібрання повинні мати як теоретичний, так і практичний характер: розбір ситуацій, тренінги, практикуми, за допомогою яких батьки могли б набути впевненості в собі, побачити не лише можливості для розвитку дітей, а й резерви власної самореалізації. Дод.точки доступу: Галата, Світлана \підгот.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |