Пустотін, Вадим. Кількісні показники сили бренду [Текст] / В. Пустотін> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36 Рубрики: Бренд Торгова марка Лояльність споживача Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Шрамко, І. Бренди, про які ви не знали і навіть не було у кого запитати [Текст] / І. Шрамко> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 45-46 Рубрики: Торгівельна марка Бренд Маркетинг--Чехія Анотація: У статті надано інформацію про декілька чеських брендів та про їх стратегії на власному ринку у боротьбі за споживача. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кеворков, Владимир. Типичные ошибки в определении роли и задач маркетинга [Текст] / В. Кеворков> // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 11-12. - С. 69-72. Рубрики: Бренд Управління компанією Управління маркетингом Кл.слова (ненормовані): Реклама -- Якість Анотація: Дана стаття про помилки, які допускаються вітчизняними компаніями у визначенні ролі і завдань маркетингу, а також про можливі наслідки цих помилок. |
Шмиголь, Н. М. Аналіз методів оцінювання ринкової вартості бренда [Текст] / Н. М. Шмиголь, А. А. Антонюк> // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 2. - С. 228-231. - Бібліогр.: с. 230 . - ISSN 1814-1161 Рубрики: Бренд Кл.слова (ненормовані): управління брендом -- вартість бренда -- монетарна вартість -- індикатори популярності -- надійність бренда Дод.точки доступу: Антонюк, А. А. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Пазюк, В. Л. Визнання ефективності винного бренда [Текст] / В. Л. Пазюк> // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 2411-5215 Рубрики: Торгові марки Алкогольні напої Бренд Кл.слова (ненормовані): КУЛЬТУРА СПОЖИВАННЯ -- ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ -- РЕКЛАМА -- КУПІВЛЯ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |