Радіонова, Н. (доктор економічних наук; доцент). Застосування процесно-орієнтованого підходу для підвищення ефективності діяльності підприємства [Текст] / Н. Радіонова> // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 22-28. - Библиогр.: с. 28 (9 назв.) Рубрики: Підприємства--Структура управління Ефективність діяльності підприємства--Процесно-орієнтований підхід Бізнес-процес Анотація: У статті вивчено вплив застосування процесно-орієнтованого підходу на основні та допоміжні процеси функціонування підприємства та можливість застосування даного підходу управління для підвищення ефективності діяльності підприємства. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кеворков, Владимир. Продажи vs маркетинг [Текст] / В. Кеворков> // Менеджмент и менеджер. - 2010. - № 7-8. - С. 68-72. - Немає в ОУНБ Рубрики: Бізнес-процес Управління продажем Організація--Відділ маркетингу Кл.слова (ненормовані): Стандарт підприємства -- Розгляд претензій Анотація: У статті розглянуто роль маркетингу в сучасних умовах, а також діяльність маркетингових підрозділів організації. |
Козаченко, Анна. Практические подходы к улучшению бизнес-процессов [Текст] / А. Козаченко> // Менеджмент и менеджер. - 2011. - № 4. - С. 2-8. Рубрики: Практика управління Бізнес-процес Управління процесами--Методологія Кл.слова (ненормовані): Бенчмаркінг -- Інжинірінг -- Реінжинірінг Анотація: Управління бізнес-процесами організації передбачає їх постійне поліпшення і оптимізацію, тому в статті розглядаються підходи та методи вдосконалення бізнес-процесів. Автором статті виділено п'ять основних методів досягнення цілей вдосконалення бізнес-процесів організацій. |