Язвінська, Надія.
    Маркетингова веб-стратегія підприємства - данина моді чи вимога сучасності? [Текст] / Н. Язвінська, Я. Касперович // Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 51-54. - Библиогр.: с. 54 (6 назв.)
Рубрики: Веб-стратегії підприємства
   Інтернет-маркетинг

   Маркетингові комунікації--Комунікативна активність підприємства

Анотація: У статті на основі сучасних розробок у галузі маркетингових веб-комунікацій обгрунтовано зростаючу роль керованої присутності компаній та їх комунікаційної активності в інтернет-просторі.


Дод.точки доступу:
Касперович, Ярослав

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)