Чекалева, Н. В. Матрица как способ оценки и интерпретации образовательных результатов, выраженных в компетентностном формате [Текст] / Н. В. Чекалева, А. Д. Каримова> // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 68-72 : табл. - Библиогр.: с. 72. - Зміст: Оценка профессиональной компетентности ; Матрица как универсальная категория ; Обязательные компетенции выпускника вуза ; Мотивация - двигатель профессионального успеха Рубрики: Оцінювання--Інтерпретація Вища освіта--Інновації Кл.слова (ненормовані): принцип полісуб'єктивності -- суб'єкти процесу оцінювання -- засоби оцінки і інтерпретації -- матриця оцінки Дод.точки доступу: Каримова, А. Д. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Винницький, Михайло. Нова європейська аспірантура має стати двигуном покращення якості української вищої освіти [Текст] / М. Винницький ; спілкувався Максим Короденко> // Освіта України. - 2016. - 25 лип.(№ 29). - С. 10-11 Рубрики: Вища освіта--Інновації Аспірантура--Реформування Анотація: Випускник Кембріджського університету, доктор філософії, один зі співавторів нового закону "Про вищу освіту" розповідає про еволюційну реформу аспірантури, зближення університетів і наукових установ, "перевиробництво" кандидатів і докторів наук в Україні. Дод.точки доступу: Короденко, Максим \спілкувався.\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Грищенко, І. М. Модель підприємницького університету [Текст] / І. М. Грищенко > // Освіта України. - 2016. - 7 листоп. (№44). - С. 10-11 : портр. Рубрики: Вища освіта--Інновації Вищі навчальні заклади--Київ, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): Київський національний університет технологій та дизайну Дод.точки доступу: Короденко, Максим \спілкувався.\; \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Євсейцева, О. С. Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації [Текст] / О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник , П. С. Волковинська> // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 55-58. - Бібліогр. с. 58 (11 назв) Рубрики: Вища освіта--Інновації Анотація: Процеси глобалізації, стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, стихійна швидкість появи нових знань, що необхідні сучасним спеціалістам та входження України до європейського освітнього середовища зумовлюють необхідність українських закладів вищої освіти впроваджувати освітні інновації. У статті висвітлені підходи до інновацій в освіті в Україні та світі; визначено сутність понять освітня інновація, діяльнісний підхід в освіті, кооперація університету та підприємця; охарактеризований діяльнісний підхід в освіті, його функції, переваги та методи інтеграції в освітню програму; охарактеризовано умови ефективної підготовки здобувача освіти з метою задоволення попиту на ринку праці; окреслено шляхи ефективного впровадження на постійній основі виробничої практики студентів на підприємствах, що співпрацюють із закладами вищої освіти. Дод.точки доступу: Колесник , Б.О.; Волковинська, П.С. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |