Чекалева, Н. В.
    Матрица как способ оценки и интерпретации образовательных результатов, выраженных в компетентностном формате [Текст] / Н. В. Чекалева, А. Д. Каримова // Alma mater. - 2012. - № 12. - С. 68-72 : табл. - Библиогр.: с. 72. - Зміст: Оценка профессиональной компетентности ; Матрица как универсальная категория ; Обязательные компетенции выпускника вуза ; Мотивация - двигатель профессионального успеха
Рубрики: Оцінювання--Інтерпретація
   Вища освіта--Інновації

Кл.слова (ненормовані):
принцип полісуб'єктивності -- суб'єкти процесу оцінювання -- засоби оцінки і інтерпретації -- матриця оцінки


Дод.точки доступу:
Каримова, А. Д.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Винницький, Михайло.
    Нова європейська аспірантура має стати двигуном покращення якості української вищої освіти [Текст] / М. Винницький ; спілкувався Максим Короденко // Освіта України. - 2016. - 25 лип.(№ 29). - С. 10-11
Рубрики: Вища освіта--Інновації
   Аспірантура--Реформування

Анотація: Випускник Кембріджського університету, доктор філософії, один зі співавторів нового закону "Про вищу освіту" розповідає про еволюційну реформу аспірантури, зближення університетів і наукових установ, "перевиробництво" кандидатів і докторів наук в Україні.


Дод.точки доступу:
Короденко, Максим \спілкувався.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Грищенко, І. М.
    Модель підприємницького університету [Текст] / І. М. Грищенко // Освіта України. - 2016. - 7 листоп. (№44). - С. 10-11 : портр.
Рубрики: Вища освіта--Інновації
   Вищі навчальні заклади--Київ, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
Київський національний університет технологій та дизайну


Дод.точки доступу:
Короденко, Максим \спілкувався.\; \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Євсейцева, О. С.
    Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації [Текст] / О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник , П. С. Волковинська // Економіка та держава. - 2018. - № 12. - С. 55-58. - Бібліогр. с. 58 (11 назв)
Рубрики: Вища освіта--Інновації
Анотація: Процеси глобалізації, стрімкий розвиток науково-технічного прогресу, стихійна швидкість появи нових знань, що необхідні сучасним спеціалістам та входження України до європейського освітнього середовища зумовлюють необхідність українських закладів вищої освіти впроваджувати освітні інновації. У статті висвітлені підходи до інновацій в освіті в Україні та світі; визначено сутність понять освітня інновація, діяльнісний підхід в освіті, кооперація університету та підприємця; охарактеризований діяльнісний підхід в освіті, його функції, переваги та методи інтеграції в освітню програму; охарактеризовано умови ефективної підготовки здобувача освіти з метою задоволення попиту на ринку праці; окреслено шляхи ефективного впровадження на постійній основі виробничої практики студентів на підприємствах, що співпрацюють із закладами вищої освіти.


Дод.точки доступу:
Колесник , Б.О.; Волковинська, П.С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)