Успішні бізнесмени говорять мовою партнерів [Текст]> // Сучасна освіта. - 2011. - № 7-8. - С. 50. Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Анотація: Знання іноземної мови допомагає активно і ефективно спілкуватися на міжнародних зустрічах, результативно проводити ділові переговори, презентації, точно і ясно складати ділові папери, презентувати свою фірму, свій продукт. |
Языковые школы за рубежом : знаки качества [Текст]> // Сучасна освіта. - 2011. - № 10. - С. 14-15. Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Анотація: Коротка довідка про окремі ВНЗ в Англії , США, Канаді , Австралії та ін. країнах, у яких можна вивчити іноземну мову, умови вступу до них, якість отриманої освіти і т.д. |
Самые популярные языки мира [Текст]> // Сучасна освіта. - 2011. - № 11. - С. 46 Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Анотація: Самі поширені мови світу : китайська, іспанська, англійська, арабська, хінді, бенгальська, португальська, російська, японська, німецька. |
Ткаченко, Наталія. Психологічні особливості запам’ятовування / Н. Ткаченко> // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 39-46 Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Кл.слова (ненормовані): запам’ятовування -- психологія -- педагогіка -- методи навчання -- іноземні мови Анотація: У статті розглядається проблема запам’ятовування у процесі вивчення іноземних мов. Аналізуються методи запам’ятовування, запропоновані вченими-психологами. Описуються результати впровадження методів запам’ятовування на практичних заняттях з англійської мови. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Біліченко, Алла. Особливості викладання англійської мови наукового спрямування у немовному ВНЗ України / А. Біліченко> // Вища школа. - 2013. - № 12. - С. 47-52 Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Кл.слова (ненормовані): англійська мова наукового спрямування -- вища освіта України -- немовний вищий навчальний заклад -- наукове спілкування -- анотація -- реферування Анотація: У статті подано ключові методичні компоненти викладання англійської мови наукового спрямування як нової навчальної дисципліни в магістратурі немовного ВНЗ України. Рекомендовано апробовану досвідом систему відповідних справ та завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Денисенко, Ілона Ігорівна. Особливості навчання іноземної мови в умовах співпраці в контексті вищої освіти [Текст] / І. І. Денисенко, А. М. Тарасюк> // Іноземні мови. - 2020. - № 3. - С. 18-23 Рубрики: Вища освіта--Іноземні мови Кл.слова (ненормовані): технології навчання -- групова робота -- взаємодія Анотація: У статті розглядається питання навчання іноземної мови у співпраці в контексті вищої освіти. Наголошується, що метою технології cooperative learning (CL) є розвиток інтелектуальних, духовних та фізичних здібностей, мотивів, інтересів; формування науково-матеріалістичного світогляду студентів. Змістом заняття в процесі такого навчання насамперед є засвоєння засобів пізнання, суспільно та особисто значущих перетворень у навколишній дійсності, а не тільки програмні знання та матеріали підручника. Методами роботи є спільна діяльність, пошук, діяльність викладача та студентів у співпраці. Виокремлюються засоби організації навчання в співпраці вивчення іноземної мови (методи "student team learning", "students survey", "jigsaw" та "learning together"), а також варіанти ефективного застосування технології CL (індивідуально-групова, командно-ігрова робота, індивідуальна робота у команді). У статті висвітлено переваги поєднання модульного навчання з технологією співпраці і різнорівневим навчанням іноземної мови у вищій школі. Наголошується, що поєднання модульного підходу з методами навчання у співпраці гарантує кожному студенту засвоєння стандарту освіти та просування на вищий рівен навчання. Значні можливості в цого підходу і для розвитку таких якостей особистості, як самостійність і колективізм. Технологія навчання в співробітництві здатна розв'язувати різні завдання навчання, але сукупність особистісно-орієнтованих методик і технологій (різнорівневий підхід до навчання, модульне навчання, колективні засоби навчання) з чітким визначенням дидактичної ролі кожного дозволяє домагатися вищих результатів. Зроблено висновки, що технології CL на заняттях з іноземної мови у вищій школі сприяють підвищенню мотивації студентів до навчання, вчать об'єктивно оцінювати себе та інших, допомагають студентам з більшою ефективністю усвідомити матеріал та усунути прогалини в знаннях. Крім того, навчання у взаємодії, яке має безліч засобів реалізації, здатне урізноманітнити заняття з іноземної мови, створити невимушену, доброзичливу обстановку, що допомагає подолати комунікативно-мовні бар'єри й розкрити потенціал студентів. Дод.точки доступу: Тарасюк, Анна Миколаївна Є примірники у відділах: всього 1 : ВДІМ (1) |