Губерський, Леонід Васильович. Одна з головних функцій сучасної освіти - плекання людини [інтерв'ю] / Л. В. Губерський> // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 7-14 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Вища освіта--Реформування Вища освіта--Окремі університети Кл.слова (ненормовані): технологізація наукового пізнання -- гуманітарна освіта Анотація: Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка розповідає про невідкладні завдання, які стоять перед вищою освітою в Україні на сучасному етапі. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Кліх, Лариса. Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування / Лариса Кліх> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Магістратура Вища освіта--Освітні технології Вища освіта--Болонський процес Анотація: У статті проведено історичний аналіз становлення і розвитку магістратури в українських ВНЗ, а також розглянуто досвід організації підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" у Національному університеті біоресурсів і природокористування України. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Нужненко, Катерина. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / Катерина Нужненко> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- суспільство знань -- мобільність студентів Анотація: Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які грунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденцій. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Хоружий, Григорій. Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий> // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сухарніков, Юрій. Суть поняття learning outcomec у вищій освіті України [Текст] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл. - Бібліогр.: с. 8, 10-11, 13-14, 16, 20-23 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): учіння -- результати учіння -- навчання -- соціалізація -- студент -- кваліфікація -- компетенція -- компетентність Анотація: Аналізується семантичний зміст термінів learning і outcomec, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Пендзей, Іван. Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Супрун, Володимир. Викладання курсу "Загальне мовознавство" в аспекті модернізації вітчизняного освітнього простору [Текст] / В. Супрун> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Освітні технології Вища освіта--Болонський процес Вища освіта--Самостійна робота студентів Кл.слова (ненормовані): загальне мовознавство -- тести -- заклади гуманітарного профілю Анотація: Висвітлюються основні тенденції, труднощі й особливості вивчення курсу "Загальне мовознавство" у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю. Пропонуються шляхи (відповідно до кредитно-модульної системи) модернізації та оптимізації дидатктичних цілей і їх реалізації в межах засвоєння дисципліни. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.]> // Вища школа. - 2014. - № 1. - С. 19-31. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Кл.слова (ненормовані): Європейський простір вищої освіти -- Болонський процес -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- Національна рамка кваліфікацій -- додаток до диплома європейського зразка -- ступеневі освітні програми -- система забезпечення якості -- результати навчання Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах. Дод.точки доступу: Бобало, Юрій; Павлиш, Володимир; Загородній, Анатолій; Бабин, Іван Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Таланова, Жаннета. Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова> // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 7-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Вища освіта--Зміст вищої освіти Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- кваліфікація -- компетентінсть -- докторська підготовка -- постдокторська підготовка -- трициклова структура вищої освіти Анотація: У статті на підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положеннями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін> // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Освіта--Європейська інтеграція--Україна Вища освіта--Болонський процес Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і спроби їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому виші. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Матат, Дарина. Механізми для якості освіти [Текст] : болонський процес / Дарина Матат> // Освіта України. - 2018. - 3 груд. (№ 47). - С. 6-7 Рубрики: Вища освіта--Болонський процес Міжнародні конференції--Освіта--Киів, місто (Україна) Анотація: Нові тенденції навчання і викладання обговорили на науково-практичній конференції в Київському національному ун-ті ім. Т.Шевченка ректори,проректори і керівники структурних підрозділів закладів вищої освіти. Болонський процес сприяє впровадженню інструментів, які допоможуть зробити систему вищої освіти конкурентною і розкрити можливості для навчання іноземців. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |