Губерський, Леонід Васильович.
    Одна з головних функцій сучасної освіти - плекання людини [інтерв'ю] / Л. В. Губерський // Вища школа. - 2011. - № 10. - С. 7-14
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
   Вища освіта--Реформування

   Вища освіта--Окремі університети

Кл.слова (ненормовані):
технологізація наукового пізнання -- гуманітарна освіта
Анотація: Ректор Київського національного університету імені Тараса Шевченка розповідає про невідкладні завдання, які стоять перед вищою освітою в Україні на сучасному етапі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Кліх, Лариса.
    Ретроспективний погляд на становлення магістратури в Україні на прикладі Національного університету біоресурсів і природокористування / Лариса Кліх // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Магістратура
   Вища освіта--Освітні технології

   Вища освіта--Болонський процес

Анотація: У статті проведено історичний аналіз становлення і розвитку магістратури в українських ВНЗ, а також розглянуто досвід організації підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" у Національному університеті біоресурсів і природокористування України.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Нужненко, Катерина.
    Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі / Катерина Нужненко // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- суспільство знань -- мобільність студентів
Анотація: Розглядається необхідність роботи із приведення української освітньої системи вимог, що формуються в результаті посилення європейських інтеграційних процесів. Піднімаються питання, які грунтуються насамперед на економічних обставинах, повязаних із проблемою адекватності ринків праці і глобальних економічних тенденцій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Хоружий, Григорій.
    Студентоцентризм як принцип академічної культури / Григорій Хоружий // Вища школа. - 2012. - № 4. - С. 7-24
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Лісабонська стратегія -- Європейський простір -- соціальне партнерство -- якість освіти -- освіта впродовж життя
Анотація: Автор дає історичний екскурс зародження і розвитку універсального руху в Європі. Розглядає процеси, які нині відбуваються у сфері вищої освіти, зокрема в руслі Болонського процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Сухарніков, Юрій.
    Суть поняття learning outcomec у вищій освіті України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 7-24 : табл. - Бібліогр.: с. 8, 10-11, 13-14, 16, 20-23 . - ISSN 1682-2366
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
учіння -- результати учіння -- навчання -- соціалізація -- студент -- кваліфікація -- компетенція -- компетентність
Анотація: Аналізується семантичний зміст термінів learning і outcomec, які нині є системотвірними підвалинами підходу до модернізації вищої освіти. Показано, що вирішення термінологічної проблеми забезпечить семантичну порівнянність означуваних цими термінами понять у межах України та Європейського простору освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Пендзей, Іван.
    Організація навчального процесу з курсу "Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945)" відповідно до вимог Болонської системи навчання [Текст] / І. Пендзей // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2012. - № 11. - С. 25-35 : табл. - Бібліогр.: с. 30 . - ISSN 1682-2366
ББК 74
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
кредитно-модульна система -- 100-бальна шкала оцінювання знань -- оцінювання знань -- змістовий модуль -- модульна контрольна робота -- есе -- курсова робота
Анотація: Розкриваються особливості кредитно-модульної системи організації навчального процесу, зокрема 100-бальної шкали оцінювання знань. Надані методичні рекомендації для виконання модульних контрольних робіт, індивідуальних навчально-дослідних завдань і критеріїв їх оцінювання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Супрун, Володимир.
    Викладання курсу "Загальне мовознавство" в аспекті модернізації вітчизняного освітнього простору [Текст] / В. Супрун // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2013. - № 1. - С. 36-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Освітні технології
   Вища освіта--Болонський процес

   Вища освіта--Самостійна робота студентів

Кл.слова (ненормовані):
загальне мовознавство -- тести -- заклади гуманітарного профілю
Анотація: Висвітлюються основні тенденції, труднощі й особливості вивчення курсу "Загальне мовознавство" у вищих навчальних закладах гуманітарного профілю. Пропонуються шляхи (відповідно до кредитно-модульної системи) модернізації та оптимізації дидатктичних цілей і їх реалізації в межах засвоєння дисципліни.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





   
    Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало [та ін.] // Вища школа. - 2014. - № 1. - С. 19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.48
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
Кл.слова (ненормовані):
Європейський простір вищої освіти -- Болонський процес -- європейська кредитна трансферно-накопичувальна система -- Національна рамка кваліфікацій -- додаток до диплома європейського зразка -- ступеневі освітні програми -- система забезпечення якості -- результати навчання
Анотація: Розкриваються основні болонські інструменти прозорості вищої освіти та проблеми їх упровадження і використання в українських університетах.


Дод.точки доступу:
Бобало, Юрій; Павлиш, Володимир; Загородній, Анатолій; Бабин, Іван
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таланова, Жаннета.
    Запровадження трициклової структури вищої освіти / Ж. Таланова // Вища школа : наук.-практ. вид. - 2014. - № 3/4. - С. 7-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.484(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
   Вища освіта--Зміст вищої освіти

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- кваліфікація -- компетентінсть -- докторська підготовка -- постдокторська підготовка -- трициклова структура вищої освіти
Анотація: У статті на підставі аналізу міжнародних і вітчизняних документів виявлено тенденції розвитку вищої освіти у контексті запровадження трициклової структури згідно з положеннями Болонського процесу, європейського простору вищої освіти. Виявлено особливості вітчизняної системи вищої освіти та суперечності у нормативно-правовому полі щодо рівневої організації вищої освіти України.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Мокін, Б. І.
    Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія. - 2015. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Європейська інтеграція--Україна
   Вища освіта--Болонський процес

Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і спроби їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому виші.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)





    Матат, Дарина.
    Механізми для якості освіти [Текст] : болонський процес / Дарина Матат // Освіта України. - 2018. - 3 груд. (№ 47). - С. 6-7
Рубрики: Вища освіта--Болонський процес
   Міжнародні конференції--Освіта--Киів, місто (Україна)

Анотація: Нові тенденції навчання і викладання обговорили на науково-практичній конференції в Київському національному ун-ті ім. Т.Шевченка ректори,проректори і керівники структурних підрозділів закладів вищої освіти. Болонський процес сприяє впровадженню інструментів, які допоможуть зробити систему вищої освіти конкурентною і розкрити можливості для навчання іноземців.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)