Сало, І. А.
    Методичні підходи щодо прогнозування обсягів реалізації яблук на внутрішньому ринку [Текст] / І. А. Сало // Економіка АПК. - 2011. - № 1. - С. 91-94. - Бібліогр. в прим.
Рубрики: Маркетинг--Маркетингове дослідження--Маркетинговий аналіз
   Внутрішня торгівля в Україні--Прогнозування

   Плодовоягідні культури--Торгівля та ціни--Статистика

Кл.слова (ненормовані):
Споживання -- Плодоягідна продукція -- Садівницьке підприємство
Анотація: Розглянуто параметри прогнозування обсягів реалізації яблук усіма категоріями господарств. Побудовано економічну модель прогнозування з урахуванням сезонного характеру на внутрішньому ринку яблук.

Є примірники у відділах:
ВДЕТПСГН - Б.ц. (вільний)