Hrynchuk, I. P.
    Forming the students of humanities‘emotional intellect: comparative, methological and experimental aspects : Формування емоційного інтелекту студента-гуманітарія: компаративний та методико-експериментальний аспекти [Text] / I. P. Hrynchuk, O. M. Serniak // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - Ст. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Вчителі--Компетентність--Професійна--Емоційний інтелект
   Вищі навчальні заклади--ТНПУ ім. В. Гнатюка--Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка--Тернопіль

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетенції -- експериментальні методики
Анотація: Серед фахових компетенцій студентів-гуманітаріїв, які забезпечать їхню готовність до діяльності в динамічних умовах суспільних та освітніх викликів, актуалізується роль емоційного інтелекту як характеристики, котра об‘єднує загальнопрофесійні та вузькопрофесійні компетенції. Мета статті - висвітлення компаративного та методико-експериментального аспектів формування емоційного інтелекту на прикладі підготовки студентів початкових курсів факультету іноземних мов та факультету мистецтв Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка.


Дод.точки доступу:
Serniak, O. M.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1)
Вільні: ВМ (1)