Hrynchuk, I. P. Forming the students of humanities‘emotional intellect: comparative, methological and experimental aspects : Формування емоційного інтелекту студента-гуманітарія: компаративний та методико-експериментальний аспекти [Text] / I. P. Hrynchuk, O. M. Serniak> // Мистецтво та освіта. - 2020. - № 3. - Ст. 53-56. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Вчителі--Компетентність--Професійна--Емоційний інтелект Вищі навчальні заклади--ТНПУ ім. В. Гнатюка--Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка--Тернопіль Кл.слова (ненормовані): професійні компетенції -- експериментальні методики Анотація: Серед фахових компетенцій студентів-гуманітаріїв, які забезпечать їхню готовність до діяльності в динамічних умовах суспільних та освітніх викликів, актуалізується роль емоційного інтелекту як характеристики, котра об‘єднує загальнопрофесійні та вузькопрофесійні компетенції. Мета статті - висвітлення компаративного та методико-експериментального аспектів формування емоційного інтелекту на прикладі підготовки студентів початкових курсів факультету іноземних мов та факультету мистецтв Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Дод.точки доступу: Serniak, O. M. Є примірники у відділах: всього 1 : ВМ (1) |