Нечипорук, С. В.
    Методичні підходи до формування стратегій маркетингового менеджменту підприємств готельного господарства [Текст] / Нечипорук С. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 1. - С. 124-128 : рис., табл. - Бібліогр.: с. 127 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- формування стратегій -- готельне господарство -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговий комплекс -- сегментування -- вибір -- позиціонування

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Как разработать правильную стратегию маркетинга [Текст] // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2012. - № 2. - С. 34-37 : ил.
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова стратегія -- готельний бізнес -- туристичний бізнес

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)





   
    Эффективный интернет-маркетинг для гостиничного бизнеса [Текст] // Гостиничный и ресторанный бизнес. - 2013. - № 4. - С. 36-39 : ил.
Рубрики: Готелі--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
готельний бізнес -- інтернет-маркетинг -- інструменти інтернет-реклами -- основні принципи роботи -- проведення акцій


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)