Абдулхаіров, Абжемиль Закерьянович.
    Соціальні мережі як інструмент просування Кримського туристичного продукту та готельно-ресторанних послуг [Текст] / А. З. Абдулхаіров // Економіка. Фінанси. Право. - 2013. - № 8. - С. 3-6. - Бібліогр. наприкінці ст.
ББК 65.43
Рубрики: Туризм--Подорожі--Туристична індустрія--Україна--Крим
   Інтернет--Глобальні комп’ютерні мережі--Інтернет технології--Україна

   Готелі--Ресторанно-готельний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет, соціальні мережі, туризм, індустрія, індустрія гостинності
Анотація: Стаття присвячена використанню соціальних мереж у туризмі, готельному та ресторанному бізнесі Криму. У статті також дано оцінку позитивного і негативного впливу цього каналу просування комерційного продукту в індустрії гостинності.





    Волковська, Яна Віталіївна.
    Формування моделі стратегічної карти підприємств готельно-ресторанного комплексу [Текст] / Яна Віталіївна Волковська // Економіка. Фінанси. Право. - 2017. - № 11. - С. 36-38. - Бібліогр. наприкінці ст.
Рубрики: Гостинна індустрія--Індустрія відпочинку і розваг--Ресторанно-готельний бізнес--Україна
   Готелі--Ресторанно-готельний бізнес

Кл.слова (ненормовані):
стратенічна карта -- збалансована система показників -- стратегічні цілі
Анотація: Стаття присвячена створенню референтної моделі стратегічної карти на прикладі підприємств готельно-ресторанного комплексу. В статті проаналізовано особливості побудови збалансованої системи показників.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)