Осецький, В. Л. Роль масових відкритих онлайн-курсів у сучасному "Освітньому ландшафті" [Текст] / В. Л. Осецький, І. Л. Татомир> // Економіка України. - 2017. - № 12. - С. 86-98. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дистанційне навчання--Онлайн-курси Кл.слова (ненормовані): масовий відкритий онлайн-курс -- освітній стартап -- навчальний хаб -- монетизація освіти Анотація: Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайн-курси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти. Обґрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утримання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання. Дод.точки доступу: Татомир, І. Л. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Сліпченко, Валентина. Виводимо навчання в онлайн [Текст] : трансляція уроку, робота з QR-кодами та файлами / Валентина Сліпченко> // Завуч (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 26-41 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Педтехнології--Комп'ютерні (нові інформаційні) Педтехнології--Інформаційно-комунікативні технології Дистанційне навчання--Онлайн-курси Онлайн-освіта--Онлайн-навчання Кл.слова (ненормовані): прямі трансляції уроку -- робота з хмарними сховищами -- QR-коди -- нестандартні уроки |