Скрипник, Тетяна Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Дитяча психологія--Аутизм Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків". Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Мартинчук, Олена Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- інклюзія -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона. зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття. Є примірники у відділах: всього 2 : ВА (1), ВДГН (1) |
Гладун, Ольга Дитина з порушеннями зору в інклюзивному освітньому просторі : семінар-практикум для педагогів [Текст] / Ольга Гладун> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 1. - С. 17-19 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): робота з колективом -- діти з порушеннями зору -- методична робота -- тренінг -- семінар-практикум Анотація: Створюючи інклюзивне освітнє середовище, важливо враховувати особливості сприймання довкілля вихованцями з різними порушеннями. Для цього педагогам необхідно пройти спеціальну підготовку. Про роботу семінару-практикуму для педагогів йдеться у статті. Мета його - сприяти розширенню досвіду педагогів, зокрема орієнтуванню в медичних аспектах офтальмологічних порушень; допомогти відчути, як бачать світ діти з різними порушеннями зору; уточнити специфіку організації розвивального середовища; розвивати педагогічну рефлексію, підвищувати психологічну компетентність у питаннях корекції розвитку емоційно-вольової сфери дитини з порушеннями зору. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Скрипник, Тетяна Інклюзивне освітнє середовище. Підтримка дітей з аутизмом у закладі дошкільної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 7. - С. 7-11 Рубрики: Дошкільна педагогіка--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- розвивальне середовище -- аутизм Анотація: "Упровадження інклюзивної освіти - системний процес. Для успішного його перебігу треба створити певні умови, що базуються на грамотному, продуманому і відповідальному підході фахівців. Мають бути підготовлені й дитина з особливими освітніми потребами, і освітнє середовище, яке задовольняє потреби всіх малят, а також потрібна налагоджена узгоджена робота міждисциплінарної команди супроводу. Цю статтю присвячено питанню створення відповідного та безперешкодного освітнього середовища для дітей з аутизмом." Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |