Койдан, Н. С. Прийняття маркетингових рішень підприємствами АПК [Текст] / Н. С. Койдан> // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 116-119. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Агропромисловий комплекс--Підприємницька діяльність--Україна Економіка підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): Маркетингова інформація -- Управлінські рішення -- Збут продукції Анотація: Розглянуто проблеми прийняття маркетингових рішень на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного економіко-математичного обгрунтування управлінських рішень. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Янишин, Я. С. Сприяння вдосконаленню маркетингової діяльності в підприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба> // Економіка АПК. - 2011. - № 9. - С. 169-171. - Бібліогр. в прим. Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг Маркетинг підприємства--Планування Кл.слова (ненормовані): Продаж товарів -- Демографічні чинники -- Споживач Анотація: Визначено маркетингову діяльність організації, а також доведено, що вона неможлива без постійного вдосконалення, оскільки означені проблеми охоплюють комплекс наукових, інженерних та технологічних знань. Дод.точки доступу: Кашуба, Ю. П. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Завірюха, А. О. Ігрова модель рівноваги Штакельберга в координації послідовної несумісної гри підприємств [Текст] / А. О. Завірюха> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 5. - С. 158-162 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економіка підприємства--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): гра Неша -- вертикальна мережа постачання -- функція рекламних витрат Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Воронецька, І. С. Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах [Текст] / І. С. Воронецька> // Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69 : рис. - Бібліогр. в підрядк. прим. Рубрики: Менеджмент стратегічний--Розвиток підприємства Економіка підприємства--Маркетинг Екологія--Природокористування Кл.слова (ненормовані): Маркетингова стратегія -- Природні ресурси -- Ресурсний потенціал Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |
Кужель, В. В. Маркетинг у підвищенні соціальної відповідальності аграрних підприємств [Текст] / В. В. Кужель> // Економіка АПК. - 2015. - № 4. - С. 41-46 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Аграрні підприємства України--Управління Економіка підприємства--Маркетинг Менеджмент--Соціальна відповідальність Кл.слова (ненормовані): державно-приватне партнерство -- перерозподіл партнерства -- циклічність економічних процесів Анотація: Розглянуто аналіз та обґрунтування впливу механізму соціального маркетингу на посилення соціальної відповідальності бізнесу в підприємствах агропродовольчої сфери. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |