Смирнов, Є. В.
    Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл.
ББК 65
Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна
Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама
Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність.


Дод.точки доступу:
\про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)