Смирнов, Є. В. Розвиток персоналу як чинник мотивації до праці на підприємствах рекламної галузі [Текст] / Є. В. Смирнов> // Актуальні проблеми економіки. - 2014. - № 6. - С. 347-353 : табл. Рубрики: Економіка реклами--Кадровий менеджмент--Мотивація персоналу--Україна Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама Анотація: У статті визначено, що при побудові сучасних мотиваційних систем необхідним є комплексне врахування економічних і соціальних чинників, серед яких вагомим має стати розвиток персоналу. Відповідно до цього підходу, на прикладі підприємства рекламної галузі, розроблено мотиваційну модель. У результаті апробації даної моделі в умовах національного оператора зовнішньої реклами ТОВ «Борди України Медіа» доведено її практичну цінність. Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |