Chuang, Li-Min
    Electronic service quality and attitudes towards adolescents' online purchasing : mediating effect of reputation and perceived risk [Текст] / Li-Min Chuang, Shu-Tsung Chao, Po-Hua Liu // Актуальні проблеми економіки. - 2011. - № 8. - С. 441-451 : мал.; табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка торгівлі--Електронна комерція--Молодіжна он-лайн купівля--Тайвань
Анотація: У статті показано, що, незважаючи на експоненійне зростання молодіжної онлайн-купівлі в останнє десятиліття, молодіжні наміри купувати досліджено недостатньо. Оцінено основні чинники впливу на рішення молоді щодо купівлі, запропоновано та емпірично протестовано модель прийняття рішень щодо купівлі онлайн. Було опитано 400 студентів молодших курсів на Тайвані (18-24 роки), які відповіли на запитання анкети стосовно їхніх загальних даних, академічної успішності та споживчої поведінки в Інтернеті. Результати показали, що якість електронного сервісу та репутація позитивно впливають на рішення про купівлю онлайн; сприйняття ризику негативно впливає на таке рішення. Оцінено взаємозв'язок репутації та ризику для якості електронного сервісу та наміру онлайн-купівлі, і результати оцінювання вказують на існування такого взаємозв'язку. Зазначено, що існування ризику не має значного впливу на репутацію онлайн-шоппінгу в цілому.


Дод.точки доступу:
Chao, Shu-Tsung; Liu, Po-Hua

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)