Чорій, М. В. Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст] / М. В. Чорій, Т. І. Ільтьо> // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 12. - С. 300-307 : рис. - Бібліогр.: 12 назв Рубрики: Економіка туристичного підприємства--Маркетинг--Інтернет-маркетинг--Інтернет-сайти туристських дестинацій Інформаційні технології в економіці Анотація: У статті розкрито суть поняття «туристська дестинація», доведено важливість Інтернет-маркетингу у сфері дестинаційного менеджменту, визначено роль веб-сайтів дестинацій та їхні переваги, досліджено моделі пошуку інформації та чинники задоволення дестинацій Інтернет-сайтами. Дод.точки доступу: Ільтьо, Т. І. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1) |