Козак, І. В. Уміння прощати : (християнська етика) / І. В. Козак> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: 7 назв Рубрики: Етика--Урок Виховні заходи--Морально-етичне виховання Кл.слова (ненормовані): любов -- прощення -- християнські якості -- Бог -- біблійні персонажі -- чесноти Анотація: Урок розроблений з метою навчити розуміти суть любові та прощення; учити дітей прощати людям у нашому повсякденному житті; вчити усвідомлювати, що Бог прощає нам, коли ми прощаємо ближньому; виховувати християнські якості та чесноти на прикладі біблійних персонажів; усвідомлювати наслідки скоєних ними поганих вчинків; навчити просити пробачення. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Буряк, Ж. Урок з теми "Відносини між народами в багатонаціональній демократичній державі" : Етика. 6 клас / Ж. Буряк> // Історія в школах України. - 2011. - № 6. - С. 42-44 Рубрики: Етика--Урок Кл.слова (ненормовані): патріотизм -- шовінізм -- багатонаціональна держава -- народ -- національність -- нація Анотація: Запропоновано розробку уроку з етики для 6 класу, мета якого: збагатити знання учнів про багатокультурну державу та поліетнічне суспільство. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Богодущенко, О. О. Значення почуттів та емоцій у спілкуванні / О. О. Богодущенко> // Виховна робота в школі. - 2011. - № 7. - С. 54-55 Рубрики: Виховні заходи--Морально-етичне виховання Етика--Урок Кл.слова (ненормовані): почуття -- емоції Анотація: Урок (година спілкування) розроблена з метою ознайомити учнів із поняттями "почуття" та "емоції", дати розуміння значення почуттів та емоцій у спілкуванні, допомогти усвідомити, яку роль у житті людини відіграє спілкування і який вплив його на здоров'я. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Буряк, Ж. Урок з теми "Добро і зло. Вчинки у вашому житті" Етика. 6 клас / Ж. Буряк> // Історія в школах України. - 2011. - № 7/8. - С. 17-18 Рубрики: Етика--Урок Кл.слова (ненормовані): ДОБРО -- ЗЛО -- доброчинність Анотація: Запропоновано розробку уроку, мета якого: допомогти учням усвідомити зміст етичних понять "добро" і "доброчинність", щоб вони вміли оцінювати добро і зло і робили між ними правильний вибір; формувати вміння в учнів моделювати ситуації та розв’язувати їх; виховувати в них моральні цінності та орієнтири, правила культури поведінки. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Шепета, Анджела. Урок на тему "З чого починається людська досконалість" : етика, 5 клас / А. Шепета> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. - №5 Рубрики: Етика--Урок Кл.слова (ненормовані): пристойність -- досконалість -- золоте правило моралі Анотація: Запропоновано розробку уроку з етики для 5 класу. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |
Сірик, С. Як досягти поваги в колективі : урок-дослідження в 5 класі / С. Сірик> // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. - 2012. - № 12. - С. 56-57 Рубрики: Етика--Урок Кл.слова (ненормовані): дружба -- товаришування -- культура мовлення Анотація: Урок-дослідження з етики у 5 класі розроблений з метою показати учням важливість прагнення досягти поваги й авторитету в колективі на основі етичних і моральних норм. Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1) |