Здирко, Н. Г.
    Мотивація як найважливіша функція в управлінні публічними закупівлями [Текст] / Н. Г. Здирко, А. Ю. Козаченко // Економіка та держава. - 2020. - № 4. - С. 156-161 : табл. - Бібліогр. с. 160-161 (29 назв)
Рубрики: Закупівельна діяльність--Мотивація
Анотація: У статті проведено аналіз літературних джерел та розмаїття поглядів науковців на формулювання дефініції "мотивація", що дало змогу виокремити ознаки відмінності розуміння цього поняття. Досліджено сутність понять "потреби", "мотив", "мотивування", "стимул", "стимулювання". Здійснено аналіз структури мотивації в управління публічними закупівлями, як процесу, що поєднує цілісний комплекс дій, основу реалізації яких становлять потреби, мотиви та стимули, що спрямовані та мають на меті досягнення бажаного результату (задоволення потреб замовника у товарі (виконанні робіт, наданні послуг), закупівля товарів найвищої якості за найнижчою ціною, зменшення закупівельних цін у результаті залучення якомога ширшого кола постачальників, прозорість проведення тендерів через торгові майданчики). Висвітлено особливості функції мотивації в управлінні публічними закупівлями.


Дод.точки доступу:
Козаченко, А. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)